آیا Meizu M3 در مراسم 6 اردیبهشت میزو معرفی می‌شود؟

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت چینی Meizu با آنکه در این ماه دو تلفن هوشمند جدید معرفی کرده، باز هم با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی، خبر از رویدادی دیگر در تاریخ ۶ اردیبهشت داده است. اما چه محصولی در این روز معرفی خواهد شد؟ در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت Meizu یکی‌ از کمپانی‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند است که شاهد رشد سریع آن هستیم. این شرکت در ماه جاری دو تلفن هوشمند جدید را معرفی کرد: M3 Note که یک گوشی میان‌رده به شمار می‌رود و انتظار می‌رود یکی از پرفروش‌ترین محصولات امسال شرکت میزو باشد و Meizu PRO 6 که سایز کوچکی دارد. نسل قبلی این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۵/۷ اینچی بود و PRO 6 با پنل ۵/۲ اینچی عرضه شده ولی در هر صورت، Meizu اعلام کرده است که به زودی یک مراسم دیگر نیز برگزار خواهد کرد.

اگر نگاهی به تصویر رسمی ارائه شده توسط شرکت مورد اشاره نگاهی بیاندازید تاریخ آن روز ۲۵ آوریل یعنی ۶ اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود. این شرکت دو‌ نوع عکس مختلف را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده که یکی در حساب رسمی توییتر آن و دیگری در حساب رسمی Weibo (یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی چینی) دیده می‌شود.

شرکت یاد شده از عبارت Breathing beauty در دعوتنامه‌ خود استفاده کرده و تاریخ ۲۵ آوریل را روی آن درج‌ کرده و از همین حالا بسیاری در حال حدس زدن هستند که چه محصولی در این رویداد معرفی خواهد شد. احتمال معرفی تلفن هوشمند Meizu M3 که مدل کوچک Meizu M3 Note به حساب می‌آید وجود دارد. این دستگاه اخیرا توسط TENAA تاییدیه دریافت کرده، اما این تاییدیه مربوط به مدلی از این گوشی است که از سیستم‌عامل YunOS بهره خواهد برد. اگر با سیستم‌عامل یاد شده آشنایی ندارید باید بگوییم در واقع این سیستم‌عامل بر پایه اندروید خالص توسعه یافته و نیز محصول مورد انتظار Meizu اولین دستگاه تولیدی این کمپانی نیست که از YuanOS بهره می‌برد. آنچه مورد توجه قرار می‌گیرد، این است که تلفن هوشمند Meizu M2 با سیستم‌عامل Flyme OS عرضه شده، بنابراین انتظار می‌رود که این شرکت محصولی معرفی کند که با سیستم‌عامل Flyme OS همراه باشد. همچنین احتمال دارد Meizu روز ۶ اردیبهشت دو دستگاه جدید را معرفی کند، چراکه این فرض در هر صورت منطقی‌تر بنظر می‌رسد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از TENAA تلفن هوشمند Meizu M3 مجهز به صفحه‌نمایشی ۵ اینچی خواهد بود و کیفیت اچ‌دی (۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) را ارائه می‌دهد. حافظه رم پردازشی این محصول ۲ گیگابایت و‌ حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت اعلام شده که البته می‌توان این میزان را با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی افزایش داد. مغز متفکر این گوشی پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای خواهد بود و باتری آن هم ظرفیتی ۲۸۰۰ میلی‌آمپری دارد. دوربین پشتی این محصول ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. سیستم عامل پیش‌فرض تلفن هوشمند مورد بحث اندروید ۵ آبنبات چوبی بوده و امکان دارد رابط کاربری انحصاری YunOS یا FlymeOS بر روی آن نصب شده باشد. این محصول از دو سیمکارت همزمان پشتیبانی کرده و اندازه دقیق آن ۱۴۱/۵ در ۶۹/۵ در ۸/۳ میلی‌متر اعلام شده و وزنی ۱۳۰ گرمی دارد. TENAA همچنین مشخص کرده که Meizu M3 در رنگ‌های آبی، سفید، خاکستری، طلایی و صورتی در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد این رویداد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات