مکالمه ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه‌ای ایرانیان با دنیا در نوروز ۹۵

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
ایرانیان در نوروز ۱۳۹۵ به میزان ۸۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه با دیگر نقاط دنیا تماس برقرار کردند. بر اساس اعلام شرکت زیرساخت، اوج این ارتباط در روز اول فروردین ۱۳۹۵ بوده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

حسین معدنی پور مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرد: «در ایام نوروز ۹۵، شرکت ارتباطات زیرساخت ۸۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه ترافیک بین‌الملل را بین ایران و دیگر کشورهای دنیا برقرار کرد که از این میزان تماس، ۴۸ میلیون و ۱۰۰ هزار دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده‌ی بین‌المللی به ایران بوده است.»

معدنی پور ادامه داد: «اوج ترافیک روزانه مربوط به روز اول فروردنی بود که در این روز ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دقیقه مکالمه مبادله شد. شرکت ارتباطات زیرساخت پیش‌بینی‌های فنی لازم را برای افزایش ترافیک نوروزی فراهم کرده بود و کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفت‌های ۲۴ ساعته در محل کار خود حضور داشتند تا مکالمات هموطنان عزیز در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.»

این میزان مکالمه در نوروز ۹۵ در حالی است که کل میزان مکالمه‌ی ایرانیان با دنیا در سال ۹۴ معادل ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دقیقه تماس بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات