تماشا کنید: دوربین ۲۳ مگاپیکسلی اکسپریا ایکس پرفورمنس در ویدیو جدید سونی

یک‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به زودی پیش‌سفارش دستگاه‌های اکسپریا X، اکسپریا X پرفورمنس، اکسپریا XA و اکسپریا ایر امکان پذیر خواهد شد. همه این دستگاه‌ها به زودی در آمریکا نیز عرضه می‌شوند. امروز ویدیو جدیدی از قدرت دوربین گوشی هوشمند پرچم‌دار سونی منتشر شده که در ادامه آن را خواهیم دید.
تبلیغات

همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، سونی چند وقت پیش سری X را جایگزین سری Z خود کرد و حالا گوشی‌های هوشمند سری X به عنوان پرچم‌داران این شرکت ژاپنی شناخته می‌شوند. 

هر دو اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا ایکس به ویدیویی با سنسور ۲۳ مگاپیکسل در پشت دستگاه مجهز شده‌اند. همین دوربین امروز به عنوان یکی از قدرت‌های تبلیغاتی این دستگاه‌ها در ویدیوی رسمی سونی نشان داده شده‌ است. اما بزرگترین تفاوت بین اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا ایکس در قدرت پردازنده این دو دستگاه است. اکسپریا X Performacne از اسنپدراگون ۸۲۰ قدرت می‌گیرد، در حالی که سونی در اکسپریا ایکس از اسنپدراگون ۶۵۰ استفاده کرده است.

xperia-x

سونی از فناوری «فوکوس خودکار هیبریدی پیش‌بینی کننده» به عنوان یک ویژگی مهم نام می‌برد که شما را همیشه یک قدم جلوتر نگه می‌دارد. این فناوری در واقع بلور شدن تصاویر را با پیش‌بینی حرکت بعدی سوژه کاهش می‌دهد. می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی سونی برای اکسپریا ایکس را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات