فروشگاه جانبی

شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند به یکی از ابزارهای جدانشدنی از زندگی تبدیل شده و ما در طول روز بسیاری از کارهای خود را با گوشی و تبلت خود انجام می‌دهیم. فروشگاه جانبی به عنوان اولین فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل و تبلت فعالیت خود را از زمستان ۹۱ آغاز کرده است و توانسته با گردآوری هزاران کالای متفاوت برای گوشی‌های مختلف بخش عظیمی از نیازهای مشتریان خود را تامین کند.
تبلیغات

در فروشگاه جانبی، برای گوشی‌های معروف بازار و همچنین گوشی‌هایی که لوازم آنها در بازار به سختی قابل تهیه است مانند گوشی‌های مایکروسافت و نوکیا و بلک بری و گوشی‌های لنوو لوازم جانبی‌هایی متنوع با قیمت های بسیار خوب تهیه کنید.

در زیر به معرفی چند بخش پرطرفدار فروشگاه جانبی می‌پردازیم

همچنین حدود ۹۰ درصد سفارشات جانبی در تهران همان روز و کمتر از چند ساعت به دست مشتری می‌رسد و سفارش‌های خارج از تهران که با پست ارسال می‌شود حدود ۴۸ ساعته به دست مشتری می‌رسد.

اسپیکر بلوتوث

 جدیدترین و معروف‌ترین اسپیکر بلوتوث را در جانبی با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید از دیگر برندها می‌توان به Harman Kardon و JBL و Xiaomi معروف اشاره کرد.

پاور بانک

 انواع مختلف پاور بانک‌ها با ظرفیت‌های مختلف و برند‌های متنوع در جانبی پیدا کنید حتما قیمت‌های ما را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید.

لنز موبایل

راحت‌ترین و در دسترس‌ترین ابزار برای عکاسی، تلفن‌های هوشمند هستند که با دوربین‌های بسیار قوی مجهز شده‌اند شما با تهیه لنز‌های حرفه‌ای از جانبی می‌توانید عکس‌هایی با زاویه‌ای بازتر و کیفیت بهتر داشته باشید.

امروز یکی از تکنولوژی‌های جذاب فناوری شارژ وایرلس است که شما می‌توانید با تهیه انواع مختلف شارژر وایرلس در فروشگاه جانبی دامنه گسترده‌ای از انواع برندها را تجربه کنید.

شارژر وایرلس

همچنین شما می‌توانید انواع باتری اصلی را در فروشگاه جانبی تهیه کنید.

باتری موبایل

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات