سیستم کنترل از راه دور سینک کانکت فورد به همراه اسکیپ 2017 عرضه شد

دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فورد اسکیپ ۲۰۱۷ ماه آینده به نمایندگی‌های فروش خواهد رسید. این خودرو برای اولین بار سیستم جدید کنترل از راه دور سینک کانکت (Sync Connect) شرکت فورد را در کنار پشتیبانی از کار‌پلی اپل به همراه دارد. برای آشنایی بیشتر با پلتفرم کنترل از راه دور فورد، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

رانندگان فورد به واسطه‌ی پلتفرم اختصاصی این شرکت با نام فوردپَس (Fordpass) اکنون می‌توانند قفل‌های خودرو را باز و بسته، سطح سوخت باقی مانده در باک را چک کرده، خودرو را به صورت زمان‌بندی شده روشن و مکان دقیق خودرو را با استفاده از همین اپلیکیشن بررسی کنند.

 فورد سرویس مذکور را Sync Connect می‌نامد که برای مدل پایه‌ یا SE اسکیپ به صورت آپشن و برای بالاترین مدل یا تیتانیوم به صورت استاندارد در دسترس است. این سرویس برای اولین بار توسط اسکیپ معرفی شده و به صورت بروزرسانی برای نسخه‌ی جدید فورد فیوژن نیز تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد.

قابلیت‌های از راه دور جدید اسکیپ از طریق پلتفرم موبایل FordPass فعال می‌شوند. این پلتفرم نوپا از ماه ژانویه آغاز به کار کرده بود و فورد تبلیغات زیادی را حول کاربری این سیستم و امکانات افزوده‌ی آن نسبت به رقبا کرده است.

این پلتفرم در واقع برای تسهیل و کمک در تمام جنبه‌های حمل و نقل به مردم ایجاد شده است. اجاره‌ی دوچرخه‌های شهری, رزرو جای خالی در پارگینگ و یا تمدید ساعت رزرو، اشتراک یک خودرو، حمل و نقل مردم به وسیله‌ی وسایل نقلیه مختلف و نه فقط خودرو، قسمتی از مهمترین قابلیت‌های پلتفرم اختصاصی FordPass شرکت فورد است.

اسکیپ مدل ۲۰۱۷ همچنین اولین محصول فورد است که به تکنولوژی Sync 3 مجهز شده است و به طور همزمان از کار‌پلی اپل و اندروید ‌اتو پشتیبانی می‌کند. بسیاری از خودروسازان مانند جنرال موتورز، هوندا و فولکس واگن به تازگی این مسیر را پیش گرفته‌اند.

اسکیپ مدل ۲۰۱۷ با دو  پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ و ۲ لیتری اکوبوست به فروش می‌رسد. توان خروجی پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری ۱۸۰ اسب بخار و نمونه‌ی دو لیتری ۲۴۵ اسب بخار خواهد بود.

نسل جدید فورد اسکیپ تحت بهبود‌های گسترده‌ای قرار گرفته است. پیشرانه‌های جدید قدرتمند‌تر و مصرف سوخت کمتر، طراحی ظاهری متفاوت خودرو، تغییرات گسترده در کابین در کنار طراحی جدید غربیلک فرمان، وجود سیستم استارت-استاپ و سیستم ترمز الکترونیکی پارکینگ به صورت استاندارد، تنها بخشی از بروزرسانی‌های این خودرو محسوب می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات