سامسونگ در حال توسعه اپلیکیشنی برای ارتباط ساعت هوشمند گیر اس 2 با آیفون است

جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ جدیدترین گجت پوشیدنی این شرکت است که با داشتن سیستم‌عامل تایزن، تاکنون تنها به گوشی‌های سامسونگ متصل می‌شد. ماه ژانویه‌ی سال جاری بود که سامسونگ اعلام کرد برنامه‌ای برای پشتیبانی iOS از ساعت هوشمندش دارد و حال تصاویری از توسعه‌ی اپلیکیشن آیفون این ساعت منتشر شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ یکی از زیباترین و پرکاربردترین گجت‌های پوشیدنی است که تا کنون معرفی شده است. این ساعت به سیستم‌عامل تایزن مجهز است و در حال حاضر تنها به گوشی‌های تولیدی این شرکت متصل می‌شود. اما به تازگی تصاویر  وخبرهایی از توسعه‌ی اپلیکیشن iOS این ساعت برای اتصال گیر اس ۲ به آیفون منتشر شده که نشان می‌دهد مراحل نهایی طراحی و توسعه‌ی این اپلیکیشن در حال انجام است.

اپلیکیشن گیر اس 2

تصاویر توسعه‌ی این اپلیکیشن برای اتصال گیر اس ۲ به آیفون در فروم XDA منتشر شده و تعدادی از کاربران این انجمن نیز توانسته‌اند نسخه‌ی بتا یا آزمایشی این اپلیکیشن را امتحان کنند. طبق گفته‌های آنها، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان اعلان‌های آیفون را روی گوشی مشاهده کرد اما هنوز امکان پاسخ به آنها وجود ندارد. مورد دیگر این که می‌توان اپلیکیشن‌های موجود در استور Gear سامسونگ را مستقیما روی ساعت نصب کرد. البته برای اتصال دائمی بین ساعت و گوشی، اپلیکیشن Gear S2 Lite باید در پس‌زمینه‌ی گوشی در حال اجرا باشد.

هنوز خبری در مورد عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی این اپلیکیشن منتشر نشده و اخبار رسمی سامسونگ نیز تنها به عبارت "اواخر سال جاری" اشاره کرده‌اند. در صورت انتشار نسخه‌ی نهایی این اپلیکیشن، سامسونگ می‌تواند امیدوار باشد که در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی رقابت جدی‌تری با رقیب دیرینه‌اش یعنی اپل داشته باشد. چرا که ساعت هوشمند این شرکت، می‌تواند به دستگاه‌های بیشتری نسبت به اپل واچ متصل شود.

اپلیکیشن گیر اس 2

سامسونگ پس از عرضه‌ی اولیه و موفقیت‌آمیز گیر اس ۲ در سال ۲۰۱۵، همواره در حال پیشرفت دادن این ساعت هوشمند است تا بتواند سهم قابل توجهی از بازار پوشیدنی‌ها را به خود اختصاص دهد. به طور مثال، در نسخه‌های جدیدتر این ساعت، شاهد عرضه‌ی بدنه‌ی پلاتینی این دستگاه هستیم که مشخصا برای رقابت با مدل‌های لوکس اپل واچ عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات