NX523J و NX523J دو تلفن هوشمند Nubia در TENAA رویت شد

پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Nubia شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که به تازگی دو تلفن هوشمند این شرکت که هنوز معرفی نشده در TENAA رویت شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

شرکت Nubia قصد دارد طی یک کنفرانس مطبوعاتی، از تلفن هوشمند جدید خود با نام Nubia Z11 Mini رونمایی کند. این کنفرانس روز ۳۱ فروردین سال جاری برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود تلفن هوشمند Z11 Mini با صفحه نمایش ۵ اینچی خمیده ارائه شود. کیفیت این صفحه نمایش 1080p است. دستگاه یاد شده همچنین به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود که در پشت آن جای داده شده است.

علاوه بر این دو تلفن هوشمند جدید دیگر از این کمپانی در وب سایت TENAA رویت شده‌اند که بر اساس اطلاعات ارائه شده نام مدل آن‌ها NX523J و NX523J است. هر دو محصول مورد بحث دارای بدنه‌هایی فلزی هستند و ضخامت آن‌ها نیز بسیار باریک است. حافظه رم پردازشی دو دستگاه یاد شده ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده و سیستم عامل پیش‌فرض آن‌ها نیز اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی است. صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند مورد اشاره کیفیت 1080p را ارائه می‌کنند و گفته شده دوربین پشتی و جلویی آن‌ها به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی است. همانند مدل Z11 این دو گوشی هوشمند نیز در بخش پشتی مجهز به سنسور اثر انگشت هستند.

nubia

تفاوت‌هایی نیز بین این دو گوشی وجود دارد. مدل NX523J یک صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی دارد و پردازنده آن ۸ هسته‌ای است و فرکانس کاری هر هسته نیز بر روی ۱/۸ گیگاهرتز تنظیم شده است. باتری این مدل نیز ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. اما در طرف دیگر مدل NX527J را داریم که صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی دارد و پردازنده آن هم ۸ هسته‌ای بوده که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱/۵ گیگاهرتز تنظیم شده و باتری آن نیز نسبت به مدل قبلی کوچکتر و ظرفیت آن ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

NX527J

نظر شما در مورد این گوشی‌های هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات