تقویم گوگل بروزرسانی شد؛ تنظیم خودکار برنامه‌های زمانبندی شده

پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل علاوه بر اینکه قدرتمندترین و بزرگترین موتور جستجوی دنیا شناخته می‌شود، سرویس‌های دیگری را هم ارائه می‌کند که تقویم یکی از آن‌ها است. با بروزرسانی جدیدی که برای اپلیکیشن تقویم این شرکت عرضه شده، حالا امکان تنظیم خودکار برنامه‌های زمانبندی شده برای هر کاربر فراهم شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوگل برای نسخه اندروید و iOS تقویم خود یک برزورسانی جدید را منتشر کرده تا قابلیت‌های جدید را به آن اضافه کند. با تپ کردن روی آیکون + در سمت راست پایین این اپلیکیشن، از این پس می‌توانید اهداف روزانه مختلفی را بر اساس برنامه زمانبندی شده خود تنظیم کنید و بهتر از همه این‌ها، قابلیت تنظیم خودکار و تعیین بهترین زمان برای انجام این اهداف توسط تقویم یاد شده است.

اپلیکیشن مورد اشاره به قدری هوشمند است تا به صورت خودکار زمانبندی‌ها را مجددا تعیین کند و اگر هدفی با دیگر اهداف تداخل داشته آن را به زمان دیگری موکول خواهد کرد. البته طبیعتا، در صورتی که وقت انجام کاری را که برنامه‌ریزی کرده‌اید انجام دهید ندارید، می‌توانید آن را به تعویق بیاندازید.

گوگل همچنین اعلام کرده که با بروزرسانی جدیدی که در تقویم صورت گرفته، این ابزار می‌تواند زمان‌ انجام کارهای مختلف شما را یاد گرفته و در دفعات بعدی بهترین زمان را به شما پیشنهاد دهد و حتی به صورت خودکار، برنامه روزانه شما را زمانبندی کند.

آپدیت مورد اشاره از امروز برای کاربران در دسترس است، اما اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، اطمینان داشته باشید نهایتا طی چند روز آینده می‌توانید تقویم گوگل خود را بروزرسانی کنید.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید در تقویم گوگل چیست؟ آیا واقعا این اپلیکیشن آنقدر هوشمند شده تا بتواند بر اساس روال کاربری هر کاربر، برنامه مخصوص به او را به صورت خودکار تنظیم کند؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات