بهترین افزونه‌های کروم که باید روی مرورگرتان نصب کنید

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
مطالعه 18 دقیقه
افزونه های برتر کروم را فهرست کرده‌ایم تا اگر کاربر کروم یا اج مایکروسافت هستید بتوانید کارهای روزمره را به کمک آن‌ها سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید.
تبلیغات

بیش‌از نیمی از ترافیک روزانه‌ی اینترنت تمام دنیا را مرورگر محبوب گوگل کروم (Google Chrome) رصد می‌کند. این مرورگر با بهره‌گیری از موتور قدرتمند کرومیوم تجربه‌ای دلنشین از وب‌گردی ارائه می‌دهد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش، پشتیبانی از افزونه‌های کاربردی یا همان اکستنشن (Extension) است که تعامل با فضای مجازی و اینترنت را بسیار راحت‌تر از قبل می‌کند. افزونه‌های گوگل کروم از دلایلی هستند که این مرورگر و دیگر مرورگرهای مبتنی‌بر هسته‌ی کرومیوم ماننده Microsoft Edge توانسته‌اند در کانون توجه کاربران قرار گیرند.

ابزارهای مختلفی برای گوگل کروم توسعه داده شده‌اند که ازجمله می‌توان به افزونه‌های افزایش تمرکز در کار اشاره کرد. علاوه‌براین قبلاً بهترین افزونه‌های کروم برای فهرست مطالعه را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید درصورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله نیز فهرستی از بهترین افزونه‌های کروم را معرفی می‌کنیم که هرکدام برای رفع نیاز خاصی طراحی شده‌اند.

۱- AdBlock Plus

افزونه AdBlock Plus

مواجه‌شدن با تبلیغات‌های اذیت‌کننده در سایت‌های مختلف، یکی از مشکلات مهم کاربران وب محسوب می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، توصیه می‌شود از افزونه‌ی Adblock Plus استفاده کنید. این افزونه اکثر تبلیغات موجود در صفحه‌ی سایت را مسدود می‌کند.

ادبلاک به سه روش مختلف کار می‌کند: ۱. تبلیغات را به‌طورکلی مسدود می‌کند و این تبلیغ نمایش داده نمی‌شود؛ ۲. تبلیغات را به‌شکل فضاهای سفید نشان می‌دهد؛ ۳. تمام کدهای این تبلیغات را به فرمت کلی آن صفحه در سایت تبدیل می‌کند. اگر سایت‌هایی که مرتب به آن‌ها سر می‌زنید از تبلیغات استفاده می‌کنند؛‌ پس حتماً از افزونه ادبلاک پلاس استفاده کنید.

۲- Grammerly

افزونه Grammerly

اگر روزانه به نوشتن انگلیسی مشغول هستید،‌ حتماً افزونه‌ی گرامرلی را روی کروم نصب کنید. گرامرلی کمک می‌کند ایرادهای متن خود را پیدا و آن‌ها را ویرایش کنید.

با داشتن اکانت پریمیوم گرامرلی، می‌توانید متن انگلیسی خود را با ابزارهای مختلف تغییر دهید و مواردی مثل لحن متن را نیز براساس نیازتان به‌روز کنید.

۳- لحظه (Lahzeh)

افزونه لحظه مرورگر گوگل کروم

افزونه‌ی لحظه به شما اجازه می‌دهد روی مرورگر گوگل کروم به‌راحتی قیمت لحظه‌ای رمزارزها، دلار و طلا را مشاهده کنید. این افزونه امکان تعریف فهرست سفارشی از دارایی‌ها را دراختیارتان قرار می‌دهد و ابزارهیا جذاب دیگری مثل مبدل قیمت دارد که برای مقایسه‌ی ارزش دارایی‌ها بسیار کاربری است.

از دیگر امکانات افزونه‌ی Lahzeh کروم می‌توان به مشاهده‌ی خبرهای روز در دسته‌بندی‌های مختلف اشاره کرد و البته امکان انتخاب برچسب‌های موردعلاقه برای مشاهده‌ی خبرهای آن دسته نیز وجود دارد. لحظه همچنین امکانات دیگری مثل تقویم، مبدل تاریخ، وضعیت آب‌وهوا، تایمر و ساعت پایتخت‌های مهم جهان را ارائه می‌دهد.

۴- Postlight Reader

افزونه postlight reader کروم

اگر اهل مطالعه در اینترنت و فضای مجازی هستید،‌ مطمئن باشید افزونه‌ی کروم Postlight Reader برایتان بسیار مفید خواهد بود. با این ابزار می‌توانید مطالعه‌ی خود را در اینترنت شخصی‌سازی کنید.

Postlight Reader صفحه‌ی وب مدنظرتان را تغییر می‌دهد تا بتوانید از خواندن مطلب و محتوا روی مرورگر کروم بیشتر لذت ببرید. متن و تصویرهای مهم مطلب را افزونه‌ی خواننده‌ی مرکوری بزرگ‌تر می‌کند تا بتوانید تجربه‌ی راحت‌تری در جست‌وجو بین محتوای دلخواهتان کسب کنید. افزونه‌ی مذکور همچنان قابلیت بوکمارک و نشانه‌گذاری‌کردن دارد که بسیار کاربردی است.

۵- افزونه Checker Plus For Google Calender

افزونه Checker Plus For Google Calender

امروزه با توجه به‌راحتی کار با ابزاری که گوگل دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد، خیلی‌ها در محل کارشان از این ابزار استفاده می‌کنند. یکی از این ابزار، تقویم گوگل یا همان Google Calendar است که به‌لطف آن می‌توانید قرارهای مهم اعم از قرارهای کاری یا غیرکاری را در آن زمان‌بندی و افراد مختلف را در رویداد زمان‌بندی‌شده شریک کنید.

افزونه‌ی Checker Plus For Google Calendar این قابلیت را به شما ارائه می‌دهد که از داخل مرورگر کروم بتوانید به رویدادها و یادداشت‌های تقویم گوگل دسترسی داشته باشید. به‌کمک این افزونه‌ی کروم می‌توان تغییرات دلخواه را در تقویم گوگل خود ایجاد و همچنین، اعلان هشداری برای رویدادهای نزدیک دریافت کنید.

۶- Office Editor

افزونه Office Editor کروم

Office Editor این قابلیت را به شما می‌دهد تا در زمان دلخواه تنها با مرورگر کروم کروم، فایل جدیدی ایجاد و مانند برنامه‌ی اصلی آفیس با آن تعامل ایجاد کنید. این افزونه از فایل‌های مجموعه‌ی آفیس ازجمله ورد، پاورپوینت و اکسل پشتیبانی می‌کند و ازطرفی به‌طور کامل با مجموعه‌ برنامه‌های بهره‌وری گوگل یعنی Sheets، Docs و غیره یکپارچه شده است.

Office Editor یکی از بهترین ابزارهای کار با اسناد اداری محسوب می‌شود که شما را از نصب مجزای مجموعه‌ی آفیس روی کامپیوتر بی‌نیاز خواهد کرد.

۷- Google Translate

افزونه Google Translate

پلتفرم ترجمه‌ی متن به تمام زبان‌های زنده یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل است که به‌راحتی می‌توانید از آن برای ترجمه‌ی متن از زبانی به زبانی دیگر استفاده کنید. با نصب Google Translate، دیگر نیازی نیست برای ترجمه‌کردن متن، وارد سایت گوگل ترنسلیت شوید و ازطریق افزونه‌ی پویایی که همیشه در صفحه‌ی گوگل کروم همراهتان است، این فرایند بسیار سریع‌تر و البته راحت‌تر می‌شود.

Google Translate یکی از افزونه‌های برتر مرورگر کروم محسوب می‌شود که با نصب آن می‌توانید به‌میزان چشم‌گیری در زمان و انرژی خود برای ترجمه‌ی متون وب‌سایت‌ها بهره ببرید.

۸- Notification DM Instagram

افزونه Notifications DM Instagram کروم

Notification DM Instagram به این دلیل در فهرست افزونه‌های برتر کروم قرار گرفته است که اینستاگرام ازجمله اپلیکیشن‌های اجتماعی محبوب در ایران محسوب می‌شود. به‌کمک این افزونه‌ی کروم می‌توانید آخرین اعلان‌ها یا همان نوتیفیکیشن‌های اینستاگرام را روی مرورگر گوگل کروم دریافت کنید و از جدیدترین اتفاقات رخ‌داده برای حساب کاربری اینستاگرامتان مطلع شوید.

اگر هر روز از اینستاگرام استفاده می‌کنید، افزونه‌ی Notification DM Instagram به شما کمک می‌کند هنگام کار با کامپیوتر همیشه در جریان جدیدترین اعلانات این شبکه‌ی اجتماعی قرار بگیرید.

۹- Hover Zoom Plus

افزونه Float Zoom Plus کروم

جذاب‌تر شدن رابط کاربری هر برنامه‌ای به تعامل بهتر کاربر کمک می‌کند و افزونه +Hover Zoom یکی از افزونه‌های کروم است که به جذابیت بیشتر این مرورگر کمک می‌کند. به کمک این افزونه می‌تواند عکس‌هایی که در سطح اینترنت پیدا می‌کنید را به شل پاپ آپ زیبایی باز و عکس را در سایز کامل و زوم‌شده مشاهده کنید.

+Hover Zoom عکس‌ها را در ابعاد و وضوح بومی (‌Native) نمایش می‌دهد و لازم نیست که برای تماشای رزولوشن کامل این عکس را در تب دیگری باز کنید.

۱۰- User-Agent Switcher

افزونه User agent switcher کروم

اکثر وب‌سایت‌ها طوری برنامه‌نویسی شده‌اند که در سیستم‌عامل‌ها یا دستگاه‌های مختلف ظاهر متفاوتی داشته باشند؛ به‌عنوان مثال سایت زومیت در سیستم‌عامل ویندوز شکل متفاوتی نسبت به ظاهرش در گوشی‌های هوشمند و سیستم‌عامل اندروید یا آی او اس دارد. User-Agent Switcher به کاربر کمک می‌کند تا ظاهرهای متفاوت یک وب‌سایت در سیستم‌عامل‌های مختلف را مشاهده کند.

User-Agent Switcher حتی قابلیت شخصی‌سازی وب‌سایت‌های مختلف را دارد تا در صورت ورود به آن‌ها، رابط کاربری مشخص شده را بارگذاری کند.

۱۱- Strict Workflow

افزونه کروم - Strict Workflow

اگر فردی هستید که به‌راحتی حواستان از کار پرت می‌شود و برای متمرکز شدن به کارتان نیازمند یک دلیل محکم هستید، افزونه‌ی Strict Workflow را حتماً به کروم اضافه کنید. این افزونه فهرست وب‌سایت‌هایی که باعث حواس‌پرتی شما می‌شود را دریافت و آن‌ها را بلوکه می‌کند.

Strict Workflow طوری طراحی شده است که از کار خسته نشوید و بعد از ۲۵ دقیقه بلاک کردن پلتفرم‌های پرت‌کننده حواس به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی، ۵ دقیقه زمان استراحت به شما می‌دهد تا بتوانید به ذهن خود استراحت کوتاهی بدهید تا دوباره به مدت زمان بلوک ۲۵ دقیقه‌ای بازگردید.

۱۲- Pushbullet

افزونه Pushbullet کروم

کاربران اندرویدی به احتمال زیاد با Pushbullet آشنایی دارند؛ حالا می‌توانید این برنامه پرکاربرد را در قالب افزونه‌ی کروم دریافت کنید. این ابزار به کاربر کمک می‌کند تا روی مرورگر کروم به پیام‌رسان‌های مختلف مانند واتساپ یا فیسبوک دسترسی داشته باشد و در صورت دریافت پیام،‌ اعلان را در افزونه کروم دریافت کند.

به کمک Pushbullet می‌توانید حتی فایل‌های حجیم را به مخاطبان خود ارسال و فایل‌های دریافتی را روی فضای ذخیره‌سازی خود دریافت کنید.

۱۳- The Great Suspender

افزونه The Great Suspender کروم

درکنار همه امکانات فوق‌العاده‌ای که مرورگر گوگل کروم دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد، فقدان استفاده‌ی بهینه از رم هم وجود دارد؛ کروم در استفاده‌های بلند مدت مقدار زیادی از رم سیستم کاربر را استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا برخی افراد از مرورگر مذکور انتقاد کنند.

به لطف افزونه The Great Suspender می‌توانید خیال خود را یک‌بار برای همیشه از بابت استفاده بالای رم راحت کنید. این افزونه به شما قابلیت شخصی‌سازی زمان را می‌دهد که بعد از گذشت مدت زمان مشخص شده، بعضی از تب‌های باز کروم را غیرفعال کند تا مقدار رم استفاده شده توسط کروم کاهش پیدا کند. این افزونه دارای لیست سفیدی است که به کمک آن می‌توانید وب‌سایت‌هایی که هیچ‌وقت نمی‌خواهید غیرفعال شوند را اضافه کنید.

۱۴- Panic Button

افزونه Panic Button

اگر نمی‌خواهید همکاران یا افراد خاصی، صفحاتی باز روی مروگرتان را ببینند، PanicButton اینکار را برای شما آسان می‌کند. با استفاده از این افزونه، می‌توانید همه‌ی صفحاتی را که باز کرده‌اید را مخفی کنید و بعداً همه‌ی آن‌ها را باز گردانید.

می‌توان برای دسترسی سریع‌تر به PanicButton میان‌بری روی کیبورد برای این افزونه تعریف کرد. البته ابزار مذکور کاربردهای دیگری مثل ساده‌سازی محیط کروم را نیز انجام می‌دهد تا بتوانید با تمرکز بیشتر کارتان را انجام دهید.

۱۵- Jot

افزونه Jot

اگر زمان زیادی در روز را با مروگر وب صرف می‌کنید، Jot می‌تواند فهرست‌بندی کارها را به بهترین شککل برای شما انجام دهد. فقط کافی است یک تب جدید را باز کنید و کارها و یادداشت های خود را به آن اضافه کنید و بعداً هرزمان که بخواهید به فهرست مذکور دسترسی خواهید داشت. این افزونه همچین دارای فونت‌های بزرگ و تصاویر پس‌زمینه زیبایی است که بسیار چشم نواز هستند.

۱۶- RSS Subscription

افزونه RSS Subscription

یکی از بهترین راه‌ها برای با اطلاع از اخبار جدید در وب‌سایت مورد علاقه‌تان، استفاده از افزونه‌ی RSS Subscription است. هنگامی که این افزونه را فعال کنید، دکمه‌ی RSS در نوار آدرس نمایان می‌شود که با کلیک روی آن وبلاگ یا سایت موردنظر به فهرست اشتراک خوراک خبری خود اضافه خواهد شد.

۱۷- CrxMouse Google Gesture

افزونه CrxMouse Google Gesture

با این CrxMouse Google Gesture، می‌توانید ژست‌های حرکتی (Gestures) خاصی را برای حرکت میان وب‌سایت‌ها ایجاد کنید. هنگامی‌که ‌با حرکت ماوس‌، ژست حرکتی خاصی را انجام دهید، مرورگر کروم عمل متناظر با آن حرکت را انجام می‌دهد. به‌عنوان مثال می‌توانید با حرکت ماوس از سمت چپ به راست، یک تب جدید باز کنید یا آن را ببندید.

۱۸- Visualize My History

افزونه Visualize my history کروم

اگر دوست دارید بدانید مدت زمان آنلاین بودن شما، در چه وب‌سایت‌هایی سپری شده است می‌توانید از Visualize My History استفاده کنید. این افزونه، تاریخچه‌ی مرورگر شما را به‌صورت نمودار به نمایش درآورده و مدت زمان سپری شده برای هر سایت را براساس روز، هفته، ماه، یا بیشتر، نشان می‌دهد.

۱۹- OneTab

افزونه های کروم - ‌OneTab

یکی دیگر از افزونه‌هایی که به کم‌تر‌شدن استفاده‌‌ی رم گوگل کروم کمک می‌کند، OneTab است. این افزونه همه‌ی تب‌ها و پنجره‌های باز کروم را به یک تب و فهرست تبدیل می‌کند که در صورت نیاز به هرکدام‌یک از تب‌های جمع‌شده، می‌توانید آن را به کمک فهرست ایجاد شده بازیابی کنید.

OneTab باعث کاهش مصرف رم گوگل کروم می‌شود و کاربران می‌توانند با نصب این افزونه علاوه‌بر آزادسازی بخش زیادی از رم سیستم خود، از سرعت بالاتر هنگام گشت‌وگذار در وب لذت ببرند.

۲۰- Fireshot

افزونه های کروم - Fireshot

افزونه‌ی Fireshot به کاربران گوگل کروم کمک می‌کند اطلاعات موردنظرشان را در فضای وب به‌صورت عکس ذخیره‌ کنند. بدین‌منظور فقط باید روی آیکون افزونه در صفحه‌ی وب موردنظرتان کلیک کنید تا محتوای آن صفحه به صورت عکس‌ با فرمت انتخابی خودتان (JPG ،PNG ،JIFF و ...) ذخیره شود.

اگر صفحه‌ی وب انتخابی شما محتوای زیادی داشته باشد Fireshot به‌صورت خودکار کل صفحه را در یک عکس با وضوح بالا ذخیره می‌کند تا به‌راحتی بتوانید محتوای ذخیره‌شده را مشاهده کنید.

۲۱- Todo List

افزونه Todo List کروم

Todoist ابزاری برای مدیریت پروژه است که به شما اجازه می‌دهد فهرست کارهای خود را به‌طور سازمان‌دهی شده با ظاهر جذاب در همه‌ی دستگاه‌های خود ایجاد کنید. نکته‌ی جالب درمورد این افزونه این است که می‌توان فهرست کارها را با فهرست‌های اشتراک‌گذاری‌شده ازطرف تیم‌ خود مشاهده کرد و تغییرات موردنظر را بدون نیاز به بازکردن آن‌ها در برگه‌ی جدید روی آن‌ها اعمال یا موارد جدیدی را اضافه کرد.

۲۲- Bitwarden

افزونه Bitwarden کروم

Bitwarden ابزاری رایگان برای مدیریت ایمن گذرواژه‌ها برای همه‌ی دستگاه‌ها است. این افزونه، ساده‌ترین و امن‌ترین روش برای ذخیره‌ی اطلاعات ورود به وب‌سایت‌ها و همچنین نگه‌داری گذرواژه‌ها است که می‌توان این اطلاعات را به‌راحتی میان همه‌ی دستگاه‌ها همگام‌سازی کرد.

سرقت رمزهای عبور یک مشکل جدی در فضای وب امروزی است. وب‌سایت و برنامه‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، به‌طور دائم موردحمله‌ی هکرها قرار می‌گیرند و نقص‌های امنیتی می‌تواند باعث فاش‌شدن گذرواژه‌های شما شود. این مورد به‌خصوص در مواقعی که از رمزهای عبور یکسان برای ورود به بسیاری از وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنید بیشتر احساس می‌شود و به هکرها اجازه می‌دهد به‌سادگی به ایمیل، حساب بانکی یا سایر حساب‌های مهم شما دسترسی پیدا کنند.

۲۳ - SimilarWeb

افزونه SimilarWeb کروم

با پایان‌یافتن فعالیت آلکسا به‌عنوان سیستم رتبه‌بندی سایت‌ها ازنظر آمار بازدید، اکنون SimilarWeb جایگزینی شایسته برای سرویس مذکور به‌حساب می‌آید. این ابزار حتی ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌تری نسبت به آلکسا ارائه می‌ٔهد. با این افزونه می‌توانید ترافیک و معیارهای کلیدی مثل نرخ تعامل کاربران، رتبه‌بندی ترافیک، رتبه‌بندی کلمات کلیدی و منبع ترافیک را برای هر وب‌سایت را مشاهده کنید.

SimilarWeb ابزار هوش دیجیتال رقابتی، برای ارائه‌ی دید کامل و همه‌جانبه از جایگاه وب‌سایت شما درمقایسه با رقبا است و از همه مهم‌تر این‌که می‌توان به‌طور رایگان از آن استفاده کرد.

۲۴- Reopen closed tab Button

افزونه ReOpen Tabs

باز کردن مجدد برگه‌هایی که آن‌ها را به‌طور تصادفی بسته‌اید با استفاده از این افزونه ReOpen Tabs دردسترس شما خواهد بود. در واقع می‌توانید با یک کلیک، تب‌های بسته شده را دوباره باز کنید. این افزونه یک دکمه به نوار ابزار مرورگر کروم اضافه می‌کند که می‌توان از آن برای بازگردانی تب‌های بسته‌شده بهره گرفت.

علاوه‌براین می‌توانید از دکمه‌ی بازکردن مجدد تب‌های بسته‌شده در منوی زمینه‌ی کروم استفاده کنید. البته درصورت تمایل امکان غیرفعال کردن این گزینه ازطریق صفحه‌ی تنظیمات افززونه وجود دارد.

۲۵- RSS Feed Reader

افزونه RSS Feed Reader

با این افزونه یک نمای کلی و ساده از خوراک‌های RSS و Atom در نوارابزار کروم مشاهده خواهید کرد. این ابزار به شما کمک می‌کند آخرین مطالب منتشرشده در منابع موردنظرتان را در یک مکان دنبال کنید. Feeder مدیر خبری است که می‌تواند هر منبع آنلاینی را ردیابی کند و تجربه‌ای لذت‌بخش از مرور خبرهای روز ارائه دهد.

افزونه‌ی Rss Feed Reader به شما کمک می‌کند فقط با یک‌ کلیک، مشترک دریافت جدیدترین مطالب منابع خبری آنلاین شوید. علاوه‌براین می‌توانید به‌راحتی فهرست اشتراک‌های خود را مدیریت کنید. از دیگر ویژگی‌های جذاب این ابزار می‌توان به قابلیت پشتیبان‌گیری آن اشاره کرد.

۲۶- TransOver

افزونه TransOver کروم

افزونه‌ی TransOver به شما کمک می‌کند با نگه‌داشتن و کلیک ماوس، متن موردنظرتان را در صفحات وب به‌راحتی ترجمه کنید. امکان ترجمه‌ی کلمه یا عبارت‌های انتخاب شده از هر زبانی به زبان دلخواه با این ابزار وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این افزونه می‌توان به امکان تبدیل متن به گفتار، ترجمه‌ی معکوس، امکان استفاده در یک پنجره‌ی مجزا و ترجمه‌ی متن ذخیره‌شده در حافظه‌ی کلیپ‌بورد اشاره کرد.

۲۷- GoFullPage - Full Page Screen Capture

افزونه اسکرین شات از کل صفحه کروم

با GoFullPage می‌توانید یک اسکرین‌شات کامل از صفحه‌ی وب موردنظر خود ثبت کنید. با نصب این افزونه می‌توانید به‌سادگی با کلیدهای میان‌بر Alt+Shift+P، یک اسکرین‌شات کامل از صفحه‌ی وبی که درحال مرور آن‌ هستید ثبت کنید. علاوه‌براین می‌توانید خروجی را به‌عنوان فایل PDF ذخیره کنید.

افزونه‌ی GoFullPage با بهره گرفتن از فناوری پیشرفته‌ی تصویربرداری می‌توانید صفحات وب پیچیده ازجمله عناصر قابل‌پیمایس و iFrame‌ها را نیز مدیریت کند.

۲۸- Url Shortener

افزونه کوتاه کننده لینک کروم

Url Shortener بهترین روش برای ایجاد پیوندهای کوتاه با استفاده از سرویس‌هایی مثل T.LY، JPEG.ly، Bitly، Rebrandly، TinyUrl، is.gd و غیره است. با نصب این افزونه و کلیک روی نماد آن در نوار ابزا کروم، می‌توانید آدرس صفحه‌ی وب موردنظر خود را به‌سادگی کوتاه کنید. شما می‌توانید یکی از سرویس‌های پشتیبانی‌شده را مطابق نیاز خود برای کوتاه کردن طول پیوند، انتخاب کنید. علاوه‌براین، برای هر لینک کوتاه ایجادشده با این افزونه، یک کد QR نیز تولید می‌شود.

۲۹. Momentum

افزونه Momentum کروم

مومنتوم یکی از افزونه‌های چندکاره‌ی گوگل کروم است که برای هر شخصی کاربرد دارد. این افزونه در ابتدا به زیبایی صفحه‌ی خانه یا New Tab گوگل کروم کمک می‌کند و با تغییر پس‌زمینه در هر روز، تنوعی جذابی به صفحه‌ی اصلی کروم می‌بخشد.

Momentum ساعت را کاملاً واضح نمایش می‌دهد و درکنار صفحه، قابلیت ایجاد فهرست کارها یا مأموریت‌ها را دراختیارتان می‌گذارد که به‌کمک آن می‌توانید برنامه‌ی هرروز خود را تنها با بازکردن کروم تعیین کنید. با انجام هرکدام از کارها یا مأموریت‌ها، می‌توانید مأموریت مدنظر را خط بزنید و سراغ کار بعدی بروید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات