گوشی هوشمند ZUK Z2 Pro هفته آینده معرفی می‌شود

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ZUK یکی از کمپانی‌های چینی است که به عنوان زیرمجموعه‌ی لنوو در صنعت گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند. مدیر عامل این شرکت به تازگی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو خبر از معرفی گوشی جدید ZUK در تاریخ ۲۱ آوریل (هفته‌ی آینده) داد. البته نام این گوشی هنوز اعلام نشده اما خبرهای قبلی امکان استفاده از نام Z2 پرو را تایید می‌کنند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ZUK Z2 پرو نام احتمالی گوشی بعدی کمپانی ZUK است که طبق گفته‌ی مدیر عاملش (Chang Cheng) در هفته‌ی آینده و در تاریخ ۲۱ آوریل به طور رسمی معرفی خواهد شد. کمپانی ZUK در سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از زیرشاخه‌های لنوو در تولید گوشی‌های هوشمند تاسیس شد و در همان ابتدای کار هم قراردادهای خوبی برای استفاده از رام‌های سایانوژن در گوشی‌های هوشمندش امضا کرد. تولیدات این کمپانی به طور اختصاصی و جدا از محصولات لنوو تولید و عرضه می‌شوند.

هنگام انتشار خبر معرفی این گوشی، نتایج بنچمارک یک گوشی با کد شرکتی Z2121 نیز در وبسایت آنتوتو رویت شد که گفته می‌شود ممکن است مربوط به Z2 پرو باشد. طبق اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک، پردازنده‌ی اسنپدارگون ۸۲۰ برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی در دو نسخه با حافظه‌های رم ۳ و ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. بعلاوه، صفحه‌نمایش این گوشی دارای کیفیت Full HD خواهد بود. دوربین پشتی این دستگاه از لنز ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و برای دوربین جلو، لنز ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز، استفاده از اندروید ۶.۰۱ مارشمالو در نتایج این بنچمارک مشاهده می‌شود.

z2 pro benchmark

به نظر می‌رسد، Z2 در دو نسخه‌ی معمولی و پرو به بازار عرضه شود و البته هنوز خبر موثقی در این مورد منتشر نشده است. چندی پیش نیز خبری مبنی بر این که این گوشی به دوربین چرخان مجهز خواهد بود منتشر شد که تصویر رندر احتمالی آن را در ابتدای مطلب مشاهده کردید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات