HTC 10 اولین تلفن هوشمند اندرویدی که از Apple AirPlay پشتیبانی می کند

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در رقابت شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند، هر کمپانی استراتژی خاصی را بر می‌گزیند. اچ‌تی‌سی روز گذشته جدیدترین پرچمدار تلفن‌های هوشمند خود یعنی HTC 10 را معرفی کرد. این محصول اولین دستگاه اندرویدی با قابلیت پشتیبانی از Apple AirPlay است. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

روزگذشته کمپانی اچ‌تی‌سی از جدیدترین تلفن هوشمند خود به نام HTC 10 رونمایی به عمل آورد که ظاهرا این محصول اندرویدی توانایی پخش بی‌سیم موسیقی را از طریق دستگاه‌ها و بلندگوهایی که از ویژگی استریم اپل یعنی AirPlay پشتیبانی می‌کنند، دارد. علاوه بر پشتیبانی از AirPlay، مشخصات فنی اصلی گوشی شامل صفحه‌نمایش ۵/۲ اینچی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم پردازشی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت نگهداری شارژ تا دو روز و پورت USB Type-C می‌شود.

پشتیبانی از AirPlay باعث شده تا HTC 10 اولین گوشی هوشمند اندرویدی باشد که می‌تواند با قابلیت استریم موسیقی و ویدیوی اپل کار کند. با توجه به این موضوع، می‌توان دریافت که دستگاه‌های اندرویدی دیگر نیز قادر خواهند بود تا به صورت مستقیم محتوای صوتی و تصویری را بر روی Apple TV استریم کنند.

بر طبق گفته‌ی Darren Sng که معاونت بخش بازاریابی شرکت مورد بحث را دارد، این اقدام از جانب اچ‌تی‌سی حساب شده بوده است؛ چراکه برنامه‌ی این کمپانی اضافه کردن امکانات کاربردی و بزرگ تا حد امکان است؛ حتی اگر این ویژگی‌ها پشتیبانی از نرم افزارهای شخص ثالث باشند. در زیر بخشی از گفته‌ی Darren Sng را می‌خوانیم:

ما منکر قدرت پلتفرم‌ها نمی‌شویم و جاه‌طلبی شرکت را نیز می‌دانیم. در کنار گسترش استانداردهای استریم، اگر اپل امکان اتصال سرویس‌های شخص ثالث را برای Apple Pay ایجاد کند یا سامسونگ همین کار را در مورد Samsung Pay انجام دهد، اچ‌تی‌سی بلافاصله به سمت این موقعیت‌ها خواهد رفت. شما قطعا از شرکت‌های کارت‌های اعتباری نمی‌خواهید تا تعیین کنند که چه چیزی را در کیف خود قرار دهید. پس چطور می‌خواهید که فروشنده‌ای خاص تصمیم بگیرد چه نوع پرداختی در تلفن هوشمند شما قرار داده شود؟

پرچمدار سال ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی تلفن هوشمند HTC 10 بوده که در واقع جانشین پرچمدار سال قبل این کمپانی یعنی HTC One M9 است. کسانی که به خرید این محصول تمایل دارند، می‌توانند از نیمه‌ی دوم اردیبهشت ماه سال جاری مدل آنلاک آن را با قیمت ۶۹۹ دلار خریداری کنند. امکان پیش‌خرید این گوشی هوشمند از طریق وب‌سایت شرکت یاد شده از امروز وجود دارد و افرادی که در آمریکا زندگی می‌کنند امکان انتخاب رنگ مشکی و نقره‌ای را دارند. این در شرایطی است که در سایر کشورها محصول مورد اشاره در رنگ دیگری نیز برای خریداران ارائه خواهد شد.

نظر شما در مورد این اقدام اچ‌تی‌سی چیست؟ آیا استفاده از سرویس‌های رقبا به جای ساخت سرویسی مشابه، استراتژی بهتری است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات