اچ‌تی‌سی با همکاری جِی‌بی‌اِل هدفون‌های یو‌اس‌بی نوع سی تولید می‌کند

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی و JBL تا کنون همکاری خوبی با هم داشته‌اند و حالا بعد از معرفی گوشی اچ‌تی‌سی 10 قصد دارند هدفون‌هایی را عرضه‌ کنند که علاوه بر پشتیبانی از پورت یو‌اس‌بی نوع C، به قابلیت حذف نویز صدا نیز مجهز باشند.
تبلیغات

اگر به دنبال هدفون‌های با کیفیتی هستید که عملکردی فراتر از انتظار شما ارائه می‌کنند، باید منتظر هدفون‌های Reflect Aware C باشید. این هدفون‌ها حاصل همکاری اچ‌تی‌سی و جی‌بی‌ال خواهند بود. در واقع هدفون‌های Reflect Aware C برای گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ طراحی شده‌اند، ولی امکان استفاده از آنها روی گوشی‌های دیگر نیز وجود دارد.

با این وجود همه چیز به طراحی و ساختار این هدفون‌ها خلاصه نمی‌شود. هدفون‌های اچ‌تی‌سی و جی‌بی‌ال علاوه بر پشتیبانی از پورت یواس‌بی نوع سی، در سه اندازه‌ی مختلف با دو رابط استاندارد و اسپورت عرضه خواهند شد که در انتهای آزاد آن شاهد سطح انعکاسی (صیقلی) هستیم. این هدفون‌ برای ورزشکاران یا آنهایی که حرکات ورزشی انجام می‌دهند، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

یکی از قابلیت‌های جذاب هدفون‌های Reflect Aware C این است که به لطف سیستم کنترل نویز انطباقی، می‌توانند صدا و نویزهای اضافی را حذف کنند. به همین دلیل امکان شنیدن صداهای مهمی چون بوق خودرو یا آژیر (به ویژه هنگام دویدن) فراهم می‌شود. در این حالت صدای اصلی همچنان با درجه‌ی کمتر پخش خواهد شد. به لطف بهره‌گیری از پورت USB Type C که امکان عبور صدا و انرژی وجود دارد، دیگر نیازی به باتری اضافی نخواهید داشت.

ضمن اینکه اچ‌تی‌سی وعده داده این هدفون‌ها از همان کیفیت صدای همیشگی JBL برخوردار خواهند بود و انتظار می‌رود عملکرد این هدفون‌ها در کنار سیستم صوتی BoomSound HiFi جدید اچ‌تی‌سی ۱۰، بسیار خوب باشد.

به زودی قیمت و زمان عرضه‌ی این هدفون‌های مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات