سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم را در رنگ صورتی عرضه کرد

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
معمولا کمی بعد از عرضه تلفن‌های هوشمند، شرکت‌های تولیدکننده‌ی این محصولات، با توجه به بازخوردهای دریافتی و نیازسنجی بازار، اقدام به ارائه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید خود در رنگ‌های جدیدتر می‌کنند. حالا سونی اعلام کرد که فبلت هوشمند خود یعنی اکسپریا زد 5 پریمیوم را در رنگ صورتی نیز عرضه می‌کند. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

حدود سه ماه قبل، سونی پرچمدار کنونی خود یعنی Xperia Z5 را در رنگی جدید عرضه کرد. این رنگ جدید، صورتی ملایم بود که امروزه به سرعت در بین سازندگان تلفن‌های هوشمند به یکی از پر طرفدارترین رنگ‌ها در محصولات مختلف بکار گرفته می‌شود.

امروز سونی اعلام کرد که فبلت خود یعنی Xperia Z5 Premium را هم در رنگ جدیدی عرضه خواهد کرد. تا کنون این محصول در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه شده که رنگ‌هایی مشابه با Xperia Z5 هستند؛ با این تفاوت که در Z5 رنگ شیشه‌ی پشتی مات بوده و سونی آن را شیشه‌ی مات (Frosted Glass) نام نهاده و این در شرایطی است که مدل پریمیوم دارای شیشه‌ای براق و خالص است که کمتر شبیه بخش پشتی به نظر می‌رسد. همین عامل باعث می شود رنگ صورتی این محصول بسیار درخشان جلوه کند.

احتمالا شما هم شنیده‌اید که Xperia Z5 Premium اولین تلفن هوشمند 4k جهان است که نه تنها قابلیت ضبط فیلم با این کیفیت را دارد، بلکه صفحه‌نمایش ۵/۵ اینچی آن هم قادر به پخش ویدیو‌های 4k بوده و رزولوشن بالای ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. البته در واقعیت و هنگام استفاده از این دستگاه، چشم انسان قادر نیست فیلم‌ها و تصاویر یا سایر محتوایی که با چنین کیفیتی ارائه شده‌اند را با کیفیت‌های فول اچ‌دی و ... بخوبی تشخیص دهد و علاوه بر این امکان مشاهده‌ی همه محتواهای 4k در این محصول وجود ندارد و فقط می‌توان فیلم، تصاویر و اپلیکیشن های اختصاصی سونی را با چنین کیفیتی پخش کرد. این گفته یعنی در اکثر موارد نهایتا می‌توانید محتوایی با کیفیت فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) را مشاهده کنید و حتی امکان پخش ویدیوهای 4k در یوتیوب نیز حداقل تا به این لحظه وجود ندارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان دقیق عرضه‌ی تلفن هوشمند اکسپریا زد ۵ پریمیوم با رنگ صورتی وجود ندارد و وب‌سایت رسمی سونی هم هنوز امکان انتخاب رنگ جدید مورد اشاره را اضافه نکرده است. احتمالا در طی چند روز آینده، امکان پیش‌خرید گوشی یاد شده در رنگ جدید در بازارهای اصلی فراهم خواهد شد.

نظر شما در مورد رنگ صورتی Xperia Z5 Premium چیست؟ لطفا نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات