تلفن هوشمند S653H از فیلیپس در TENAA رویت شد

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی تولید تلفن‌های هوشمند فعالیت دارند. حالا فیلیپس هم با محصول جدید خود قصد ورود به این بازار را دارد. به تازگی اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند جدید فیلیپس با نام H365S منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فیلیپس از جمله شرکت‌های نام آشنا است که در زمینه‌ی لوازم الکترونیکی مدت‌هاست فعالیت دارد. در هر صورت این کمپانی در زمینه‌ی ساخت تلفن‌های هوشمند چندان شناخته شده نیست و بسیاری حتی نمی‌دانند این شرکت گوشی هوشمند هم تولید می‌کند. ما نیز اطلاعی از محصولات فیلیپس در این زمینه نداریم، اما به تازگی یکی از محصولات این شرکت تاییدیه‌های لازم را توسط آژانس رگولاتوری چین، TENAA دریافت کرده که نام آن S653H است. اما ببینیم این محصول چه مشخصاتی دارد.

تلفن هوشمند مورد بحث از جنس فلز ساخته شده و بدنه‌ای با کیفیت بالا را ارائه می‌کند. ابن نوع طراحی در واقع ما را یاد طراحی دستگاه‌های LeEco می‌اندازد. البته طراحی بسیار خوب و زیبا است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط TENAA گفته شده تلفن هوشمند S653H صفحه‌نمایشی ۵/۵ اینچی دارد که رزولوشن فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) را ارائه می‌دهد. حافظه‌ی رم پردازشی در نظر گرفته شده برای این دستگاه ۳ گیگابایت و‌ حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن هم ۳۲ گیگابایت است. البته می‌توانید این مقدار را از طریق کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر ارتقا دهید. پردازنده‌ی اصلی این محصول ساخت شرکت مدیاتک و هشت هسته‌ای است که حدس زده می‌شود Heilo P10 باشد؛ اما در مورد نام پردازنده اطلاعات خاصی در وب سایت TENAA منتشر نشده است. دوربین بکار گرفته شده در پشت و‌ جلوی این محصول نیز احتمالا هردو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و نیز در کنار این دوربین‌ها فلاش ال‌ای‌دی قرار گرفته است. البته فلاش دوربین پشتی دوگانه ولی فلاش جلوی دستگاه تکی خواهد بود. سنسور اثر انگشت نیز از جمله امکانات دیگر این محصول است که در پشت آن تعبیه شده است. باتری تلفن هوشمند جدید فیلیپس نیز ظرفیتی ۲۵۵۰ میلی‌آمپری دارد. دکمه‌ی روشن/خاموش و تنظیم بلندی صدا هم در لبه‌ی سمت چپ دستگاه قرار داده شده و با توجه به همین مشخصات می‌توان گفت باید شاهد محصول جذابی باشیم.

حالا بر اساس لیست آژانس رگولاتوری چین (TENAA) این تلفن هوشمند در دو رنگ طلایی و‌ رزگلد تولید می‌شود. سایز دستگاه نیز ۱۵۳/۵ در ۷۴/۳ در ۶/۹۵ میلی‌متر است و وزن آن هم ۱۵۰ گرم اعلام شده است. سیستمعامل پیش‌فرض این محصول اندروید ۶ مارشمالو خواهد بود و می‌توانید منتظر قابلیت‌های مخصوصی از فیلیپس هم باشید.

با توجه به شرایط کنونی انتظار می‌رود تلفن هوشمند مورد اشاره بزودی و طی چند هفته آینده به طور رسمی معرفی شود.

نظر شما در مورد ورود شرکتی مثل فیلیپس به بازار پرتلاطم تلفن‌های هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات