وبگرد: ساخت سریع و آسان رزومه های حرفه ای

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تاثیر یک رزومه‌ی خوب در گرفتن یک شغل انکار نشدنی است. اگر می‌خواهید تنها در چند دقیقه یک رزومه را از پایه به صورت بسیار زیبا و راحت بسازید، پیشنهاد می‌کنیم وب‌سایت امروز را بررسی کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بسیاری از افراد در زمینه‌های مختلفی تخصص دارند و برای اینکه بخواهیم زمینه‌ی کاری خود را حتی در رزومه‌ی خود هم نشان دهیم، بهتر است تا از قالبی اختصاصی برای رزومه‌ی خود برخوردار باشیم. برای مثال رزومه‌ی یک گرافیست با رزومه‌ی یک مهندس نرم‌افزار و یک مشاور باید تفاوت‌هایی داشته باشند. خوشبختانه وب‌سایت Visualcv قادر است تا قالب‌های اختصاصی را به شما پیشنهاد دهد و این مورد یکی از مزیت‌های این سرویس به حساب می‌آید.

resume

برای استفاده از این وب‌سایت و ساخت یک روزمه‌ی خوب تنها باید به آدرس https://www.visualcv.com/ مراجعه کنید. اکنون دو راه برای ساخت رزومه پیش رو دارید. گزینه‌ی اول ثبت‌نام در وب‌سایت و سپس تزیین رزومه‌ی دلخواه خود با انتخاب گزینه‌ی Build a VisualCV Now است. اما راه حل بهتری که ساخت رزومه را خیلی سریع‌تر می‌کند، وارد شدن با حساب لینکداین است تا برخی از اطلاعات به صورت خودکار پر شود. 

resume

پس از اینکه اطلاعات خام رزومه را وارد کردید حالا می‌توانید ترتیب‌بندی بخش‌های مختلف رزومه را تغییر دهید، رنگ به آن اضافه کنید و در برخی پوسته‌ها تصویر پس‌زمینه و رنگ هر بخش را تغییر دهید. البته این نکته را در ذهن داشته باشید که برای استفاده از بسیاری از پوسته‌های حرفه‌ای این وب‌سایت باید حساب کاربری ارتقاء یافته را که ۱۲ دلار در ماه قیمت دارد خریداری کرده باشید. پس از اینکه رزومه‌ی خود را کامل و آماده کردید، حالا می‌توانید به صورت PDF آن را دانلود کنید و در صورت تمایل پرینت بگیرید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.visualcv.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات