وبگرد: دانلود تصاویر با کیفیت و متنوع

یک‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت‌های دانلود تصاویر پس‌زمینه‌ی زیادی در دنیای وب وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها Picjumbo است. در ادامه به معرفی این وب‌سایت خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی دیگر از وب‌سایت‌های بسیار جالب و مفیدی که منبعی از انواع تصاویر با کیفیت را تشکیل می‌دهد، Picjumbo است. این وب‌سایت در دسته‌بندی‌های مختلفی، تصاویر گوناگونی را به رایگان و با رزولوشن و کیفیت بالا برای دانلود قرار داده است. دسته‌بندی‌های اصلی این وب‌سایت جاذبه‌ها، حیوانات، کسب و کار، مد و فشن، طبیعت و تکنولوژی را شامل می‌شود.

website

سبک تصاویر، کیفیت و ظاهر آن‌ها آنقدر جذاب به نظر می‌رسند که چه برای استفاده‌های کاری و چه استفاده‌های شخصی بسیار مناسب به نظر می‌رسند. زمانی که به وب‌سایت Picjumbo وارد می‌شوید در دسته‌بندی‌های متنوع تصاویر را به ترتیب مشاهده می‌کنید؛ اما برای اینکه بخواهید دسته‌بندی مشخصی را انتخاب کنید، از بخش منو و دسته‌‌بندی‌ها می‌توانید موارد مورد علاقه‌ی خود را مشاهده کنید. همچنین اگر دوست دارید دسته‌بندی‌های بیشتری را ببینید، کافی است به بخش پایینی وب‌سایت بیایید و بر روی نام دلخواه خود کلیک کنید.

در وب‌سایت Picjumbo می‌توانید عکس‌های خام بسیار زیادی را با کیفیت بسیار زیاد دانلود کنید. بر طبق آماری که خود وب‌سایت ارائه کرده، حالا Picjumbo به تعداد دانلودی بیشتر از سه میلیون عدد رسیده است. 

برای استفاده از این وبسایت به https://picjumbo.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات