رولزرویس تعدادی از سفارشات عجیب مشتریانش را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رولزرویس یکی از خودروسازان لوکس و مشهور بریتانیا و جهان است. این خودروساز انگلیسی عموما خودروهای سفارشی تولید می‌کند و مشتریان این شرکت نیز افراد عادی نیستند. با زومیت همراه باشید تا با جزئیات خواسته‌های عجیب و غریب مشتریان این خودروساز خاص آشنا شوید.
تبلیغات

اگر مشتریان رولزرویس (Rolls - Royce) بخواهند که چرم استفاده شده در فضای داخل به رنگ آدامس بادکنکی صورتی باشد، کمپانی بریتانیایی این خواسته را به قیمت گرفتن هزینه گزافش اجابت می‌کند. یکی از افتخارات رولزرویس برآورده کردن تمام خواسته‌های مشتریان برای شخصی سازی خودروی لوکس خود است.

نمایشگاه رولزرویس اتفاقات بسیار جالب و عجیبی نیز تجربه می‌کند. این کمپانی بریتانیای جزئیاتی از سفارش‌های غیر معمول خود بیرون منتشر کرده است که توسط خریداران محصولات این شرکت مطرح شده است.

رولز رویس

نمایشگاه اصلی رولزرویس در میدان برکلی (Berkeley ) در میفر (Mayfair) قرار دارد. میفر در غرب لندن واقع است که قدیمی‌ترین نمایشگاه رولزرویس را به خود می‌بیند. این نمایشگاه از سال ۱۹۲۷ شکل گرفته است و قدمتی قریب به ۹۰ سال دارد. حال رولزرویس به نقل از این نمایشگاه برخی از سفارشات عجیب دریافت شده از سوی مشتریان خود را منتشر کرده است.

رولز رویس

در ادامه می‌توانید چندی از اظهارات و درخواست‌های جالب مشتریان رولزرویس مشاهده کنید:

فردی نامعلوم سه دستگاه رولزرویس دانز (Dawns) را برای تابستان سال جاری میلادی سفارش داده است. ارزش هر کدام از خودروها قریب به یک میلیون دلار است. وی شاید این کار را برای گرفتن تخفیف انجام داده است، ولی تا کنون سخنی از آن نیز به میان نیاورده است.

خریداری دیگر تریم داخلی صورتی را برای رولزرویس خود سفارش داده بود. البته نه هر رنگ صورتی، بلکه رنگ صورتی که با تیشرتی که وی به تن داشت دقیقاً سازگار باشد. همچنین او رنگ قرمز مخصوصی را برای نمای خارجی خودرو نیز سفارش داده بود. این انتخاب رنگ‌ها نشان می‌دهد سلیقه را با پول نمی‌توان خرید که در این مورد کاملاً صادق است.

جوان‌ترین خریداری که به تنهایی وارد نمایشگاه رولزرویس شدهو قرارداد خودرو را امضا کرده بود، در بخش مربوط به سن در قرارداد عدد ۲۱ را درج کرد. او یک مدل استاندارد یا ساده را سفارش نداد بلکه او یکی از انواع سفارشی ریس (Wraith) موجود در فیلم سینمایی را سفارش داد.

البته لازم به ذکر است که جوان‌ترین خریدارد رولزرویس به مشتری تایوانی این برند تعلق دارد که در سن ۱۲ سالگی اولین مدل فانتوم خود را خریداری کرد!

رولز رویس
رولز رویس
رولز رویس
رولز رویس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات