شورولت نسخه‌ ای ویژه از پیک‌ آپ سیلورادو را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کارخانه‌‌‌های تولید پیک‌آپ اعم از فورد، دوج و شورولت که عموما در آمریکا و استرالیا وجود دارند، از فروش بسیار بالایی برخوردارند و به شدت در جذب مشتری با هم در رقابت هستند. در همین راستا شورولت از نسخه‌ی جدیدی از پیک‌آپ محبوب سیلورادو پرده برداشت. در ادامه با زومیت همراه باشید تا شما را با طراحی جدید شورلت آشنا کنیم.
تبلیغات

این روزها اگر شخصی تصمیم به خرید پیک‌آپی قدرتمند بگیرد، واقعا از تعدد مدل‌ها و سطح تجهیزات آنها گیج خواهد شد. در راستای همین انتخاب سخت، شورولت محصولی جدید به لیست تولیداتش افزوده که وسعت انتخاب مشتریان را گسترش دهد و در عین حال برگزیدن مدلی از بین آنها را سخت‌تر کرده است.

این خودروی جدید که Rally Edition نام دارد، به مدل‌های دیگرِ پیک‌آپ سیلورادو که با نام‌های Realtree و Midnight Edition عرضه می‌شوند، ملحق خواهد شد.

هرکدام از نسخه‌های نام برده شده با نظر و طراحی مستقیم راننده‌های مسابقه‌ای NASCAR تولید شدند. در واقع نسخه‌ی رالی (Rally) با طراحی دیل ارنهارت جونیور (Dale Earnhardt Jr)، مدل ریل‌تری (Realtree) با طراحی آستین دیلیون (Austin Dillion) و مید‌نایت (Midnight) نیز با طراحی کایل لارسن (Kyle Larson) ساخته شده است.

مدیر بخش فروش وانت‌های شورولت در رونمایی محصول جدید گفته:

ما در سال ۲۰۱۵ نسخه‌های متنوع و مخصوصی از خودروهای خود را با تجهیزات و  ظاهری متفاوت برای علاقه‌مندانی که سلیقه‌ی خاصی داشتند، معرفی کردیم. با این کار شورولت به رشدی بسیار سریع در بازار وانت‌های سایز بزرگ رسید و با ۲۷ درصد افزایش فروش روبه‌رو شد، چیزی بیش از ۲ برابر رشد بازار وانت‌ها. ما همچنان به افزایش ساخت مدل‌های مخصوص خود ادامه خواهیم داد تا این حرکت به عنوان انگیزه‌ای قوی در همه‌ی بخش‌های شورلت رخنه کند.

 از تجهیزات مدل رالی شورولت سیلوراد می‌توان به یدک‌کش نصب شده در پشت خودرو، قفل دیفرانسیل عقب، دوربین دید عقب، رینگ‌های ۲۲ اینچی، پوشش کامل چرمی بسیار با کیفیت در داخل کابین، سیستم تعلیق پیشرفته, کمک فنرهای قوی، سیستم خودکار کنترل پایین آمدن از سراشیبی، سیستم استارت از راه دور، صندلی‌های کنترل شونده در ۱۰ جهت با حافظه، پشتیبانی از کارپلی اپل، پشتیبانی از شبکه‌های 4G و سیستم خودکار کنترل کننده‌ی چرخ‌ها به صورت مستقل نام برد.

این خودرو به مدت یک هفته در پیست سرعت تگزاس جهت نمایش باقی خواهد ماند و بعد از آن به صورت نمادین با رانندگی دیل ارنهارت جونیور جهت تحویل به یکی از نمایندگان فروش شورولت در تگزاس برده می‌شود.

نظر شما در رابطه با پیک‌آپ فول سایز جدید شورولت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات