تماشا کنید: مسابقات ربوکاپ آزاد ایران از دید شرکت کننده خارجی

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
یازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران iranopen 2016 با حضور دانشجویان و دانش آموزان ۱۰ کشور دنیا برگزار شد. شاید برای شما هم جالب باشد نظر خارجی‌ها را در این مورد بدانید. از آن مهم‌تر اینکه هم شرکت‌کنندگان داخلی هم خارجی‌ها بر سطح بالای این مسابقات تاکید دارند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

یازدهمین دوره‌ی مسابقات ربوکاپ آزاد ایران iranopen 2016 با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان ۱۰ کشور دنیا برگزار شد. حضور خارجی‌ها در این دوره مانند دوره‌های قبل قابل قبول بود و حضور آنها با توجه به اینکه یک هفته قبل از آن مسابقات یورو اپن در پرتغال برگزار می‌شد، جالب و دیدنی بود.

در میان خارجی‌ها به نکته‌ای برخوردیم و آن این بود که اکثر افراد به خاطر سطح بالای مسابقات و از دست ندادن فرصت‌های اندک برای آماده‌کردن تیم‌هایشان، حاضر به گفت‌وگو با ما نبودند. 

احساس امنیت بالا و شاداب بودن از نکات مهم و جالب در مورد جوانان و نوجوانان خارجی که در  iranopen 2016 حضور داشتند بود. شرکت‌کنندگان خارجی به خاطر حضور در ایران و شرکت در مسابقاتی با این سطح علمی و فنی، ابراز رضایت و خشنودی می‌کردند. 

البته در این میان تیم‌هایی که می‌توانستند ایرانی‌ها را ببرند بسیار شادی می‌کردند و از بقیه افراد خوشحال‌تر بودند.

در این میان با یکی از شرکت‌کنندگان خارجی این دوره که دانشجوی چینی بود گفتگویی داشتیم که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید.

لینک دانلود 720p |   لینک دانلود 360p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات