اچ تی سی 10 در دو نسخه رونمایی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان احتمالی معرفی نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی، انتشار اخبار و اطلاعات در مورد این گوشی هوشمند نیز بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که اچ تی سی ۱۰ در دو نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ تی سی در آینده‌ی نزدیک پرچمدار جدید خود را رونمایی می‌کند، از این‌رو است که شاهد افزایش انتشار اخبار و شایعات در خصوص این محصول هستیم. شنیده‌ها حکایت از این دارد که تایوانی‌ها در نظر دارند تا گوشی هوشمند خود را در دو نسخه روانه‌ی بازار کنند. پیش از این اطلاعاتی منتشر شده بود که کد اچ تی سی ۱۰ را SD652 خوانده بود؛ حال آنکه به نظر می‌رسد نسخه‌ی دیگری از این گوشی هوشمند نیز معرفی خواهد شد. گزارش منتشر شده برگرفته از تصویری به اشتراک گذاشته شده در گوگل پلاس است که با استفاده از دوربین یک گوشی هوشمند که HTC 10 Lifestyle نام دارد، ثبت شده است.

هنوز مشخص نیست که لایف استایل چه نوعی گوشی بوده و آیا یکی از نسخه‌های پرچمدار اچ‌تی‌سی ۱۰ است یا خیر؟ همچنین مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند به همراه اچ‌تی‌سی ۱۰ رونمایی می‌شود یا اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا این محصول را در زمان دیگری معرفی کند.

اچ تی سی 10

پس از آنکه فاش کننده‌ی نام آشنای EVLeaks@ نام نسل جدید پرچمدار تایوانی‌ها را اچ‌تی‌سی ۱۰ خواند، حال این کمپانی با قراردادن نام اچ‌تی‌سی ۱۰ در وب‌سایت خود این موضوع را تایید کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا اچ‌تی‌سی پرچمدار خود را در دو نسخه رونمایی خواهد کرد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات