جدیدترین بروزرسانی گلکسی اس 7 و اس 7 اج استفاده از آن‌ها با یک دست را آسان تر می‌کند

دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
با وجود بزرگ‌تر شدن صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند امروزی، کار کردن با یک دست با این محصولات برای برخی افراد کمی سخت است. حالا سامسونگ بروزرسانی برای دو پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 7 ارائه کرده که کار با یک دست را با این محصولات آسان‌تر می‌کند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

سامسونگ در برخی نواحی جهان بروزرسانی جدیدی را برای تلفن هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge منتشر کرده است. این برورسانی باعث بهبودهایی در لمس صفحه‌نمایش می‌شود و نیز کار کردن با یک دست را با این دستگاه‌ها برای کاربران آسان‌تر از قبل می‌کند. بروزرسانی یاد شده در وب سایت معتبر SamMobile دیده شده و شناسه‌ی آنXXU1APD1 است.

علاوه بر بهبودهایی که در صفحه‌نمایش لمسی صورت گرفته، سامسونگ همچنین قابلیتی جدید را اضافه کرده که با آن می‌توان اشکل موجود در تصاویر را اصلاح کرد. این قابلیت جدید و کاربردی به صورت خودکار مشکلات کوچکی را که در برخی از اشیاء خاص که کدر یا فوکوس شده‌اند، تشخیص می‌دهد. برای استفاده از این ویژگی یک دکمه‌ی دو حالته در تنظیمات اپلیکیشن دوربین تعبیه شده که عملیات بهبود در تصاویر را به طور خودکار انجام می‌دهد.

بروزرسانی مورد اشاره، حجمی در حدود ۱۵۰ مگابایت دارد و در هفته جاری برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج عرضه شده است. شما می‌توانید به صورت دستی با مراجعه به تنظیمات گوشی خود و انتخاب گزینه Check for updates این موضوع را بررسی کنید و ببینید که آیا این بروزرسانی برای شما نیز عرضه شده یا خیر.

در صورتی که یکی از دو محصول مورد اشاره را دارید، آن‌ها را بررسی کرده و در صورتی که بروزرسانی جدید سامسونگ برای شما هم قابل دانلود بود، نتیجه را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات