خرید گلکسی اس 7 در ایران شامل هدیه هدست واقعیت مجازی گیر وی آر نمی‌شود

دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به مشتریان اولیه‌ی گلکسی اس 7 و اس 7 اج در بسیاری از مناطق دنیا، هدست واقعیت مجازی گیر وی آر را هدیه می‌دهد. اما این هدیه شامل مشتریان ایرانی نمی‌شود.
تبلیغات

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج پرچمداران سال ۲۰۱۶ سامسونگ هستند که به ترتیب از صفحات نمایش ۵.۱ و ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردارند. گلکسی اس ۷ اج دارای صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده است و زیبایی خاصی دارد. هر دو گوشی به حد کافی قوی بوده و البته رزولوشن بالایی نیز دارند تا بتوان با استفاده از آن‌ها از محتوای واقعیت مجازی نیز لذت برد. به این دلیل سامسونگ برای خریداران گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در برخی مناطق دنیا هدست واقعیت مجازی گیر وی آر را نیز هدیه می‌داد.

ما نیز از دفتر سامسونگ در ایران پیگیر این موضوع شدیم که آیا سامسونگ برنامه‌ای برای ارائه‌ی هدیه Gear VR به خریداران پرچمداران خود در ایران دارد یا خیر. پاسخ دفتر سامسونگ به شرح زیر است:

با توجه به این که هدست گیر وی آر ساخت آکیولس بوده و در حال حاضر آکیولس در ایران فعالیت ندارد، این هدیه در ایران در نظر گرفته نشده است.

با توجه به تبلیغات اولیه‌ی سامسونگ برای فروش پرچمداران جدید این شرکت، می‌توان متوجه شد که این کمپانی برنامه‌ی جایگزین دیگری را نیز برای مشتریان ایرانی در نظر نگرفته است. با این حال سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی‌های جدید خود خبر از گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه برای کاربران ایرانی داد که به موجب آن مشتریانی که تا پایان فصل بهار، یکی از گوشی‌های گلکسی اس 7 یا اس 7 اج را خریداری کنند، از گارانتی تعویض صفحه‌نمایش شکسته شده برخوردار خواهند شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 7 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات