وبگرد: با Minutes جلسات کاری مفید و مستند برگزار کنید

پنج‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سرویس Minutes در جلسه‌های کاری و دوستانه کمک می‌کند تا شرکت کنندگان در جلسه بدانند به چه مواردی اشاره کرده‌اند، هر کسی چه مواردی را باید انجام دهد و چه کارهایی باید انجام شود. این سرویس در یک کلام کمک می‌کند تا زمان شما در جلسه‌ها هدر نرود.
تبلیغات

 با استفاده از سرویس Minutes می‌توان بهره‌وری خود و مخصوصا در جلسه‌ها را چندین برابر کرد. این سرویس بخش‌های مناسبی برای یادداشت هر موردی که در جلسه مطرح می‌شود را دارد و به شما اجازه می‌دهد خیلی راحت موارد مرتبط مانند زمان، روز هفته، تاریخ، سال، مکان، نوع کار، یادداشت، زمان تحویل و موارد بسیاری دیگر را تعیین کنید.

meeting

Minutes از میان‌بر‌های بسیاری برخوردار است و به شما اجازه می‌دهد هر کاری را بدون اینکه دست خود را درگیر کنید با صفحه کلید انجام دهید. اما قابلیت ویژه‌ای که با استفاده از Minutes در اختیار شما قرار می‌گیرد، ویژگی کار حتی در حالت آفلاین است که می‌توانید با استفاده از آن حتی زمانی که آفلاین هستید مواردی که نیاز است نوشته شوند را انجام دهید. این موارد ذخیره می‌شوند.

meeting

همین که جلسه تمام شد می‌توان تنها با فشردن دو کلیک به افرادی که در جلسه حضور داشته‌اند ایمیل موارد مرتبط با Minutes را ارسال کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://minutes.io/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات