وبگرد: آشنایی با تلفظ‌ کلمه و عبارات ۱۸ زبان مختلف با ۵۲ نوع صدای انسانی

سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دانستن تلفط عبارت‌ها و کلمه‌های مختلف به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر زبان مورد نظر را صحبت کنیم و منظور خود را برسانیم. امروز وب‌‌سایتی به شما معرفی می‌کنیم که تلفظ کلمه‌ها و عبارات  ۱۸ زبان مختلف را در اختیار شما می‌گذارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت ivona از فناوری TTS یا همان Text-to-Speech است که متن دیجیتالی را به صدای خروجی تبدیل می‌کند. بسیاری از فناوری‌های متن به صدا تاکنون با صدای طبیعی انسانی همراه نبوده‌اند اما وب‌سایت ivona از لهجه‌های طبیعی کمک می‌گیرد تا هر متنی که شما ارسال می‌کنید را برای شما با لهجه‌ای صحیح تلفظ کند.

website

پس از ورود به وب‌سایت در بخش سمت چپ با دو مستطیل رو به رو می‌شوید که در بخش بالایی باید لهجه و زبانی که می‌خواهد تلفظ شود را انتخاب کنید و در بخش پایینی متنی که دوست دارید تلفظ صحیح آن را بدانید وارد کنید.

تلفظ درست و صحیح واژه‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی زبان آموزان است. متاسفانه بسیاری از کاربران زبان‌های خارجی به عنوان یک کاربر بیگانه، هنگام مکالمه یا حتی سخنرانی، واژه‌ها را به صورت اشتباه تلفظ می‌کنند. گاهی نیز به دلیل تردید داشتن درمورد درست یا نادرست بودن تلفظ از ادای آن واژه صرف‌نظر می‌کنند. زبان آموزان و دانشجویانی که هدف آن‌ها صحبت کردن است، ابتدا باید قادر باشند تا خوب بشنوند تا بتوانند صحیح صحبت کنند. برای بحث Pronunciation ابتدا باید آواها و صداها را خوب شناخت و سپس با گوش دادن‌های مکرر آن را تقلید کرد و نهایتا آن را به کار برد.

website

این وب‌سایت از ۵۱ صدای طبیعی، با کیفیت بالا و صحیح استفاده می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای دانستن تلفظ صحیح کلمه‌ها و عبارت‌ زبان‌های مختلف به این وب‌سایت سر بزنید و از آن استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.ivona.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات