گلکسی اس 7 با قیمت ۲.۸ میلیون تومان به بازار آمد

سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
با وجود این که قیمت گلکسی اس 7 و اس 7 اج هنوز به صورت رسمی مشخص نشده، اما شاهد حضور غیر رسمی این دو گوشی در بازار ایران هستم. قیمت هر دو گوشی بسیار بالاتر از قیمتِ عرضه‌ی رسمی تعیین شده است.
تبلیغات

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج پرچمداران کنونی سامسونگ هستند که به تازگی معرفی شده‌اند. با این که سامسونگ در کشورهای مختلف شروع به عرضه‌ی این دو گوشی کرده است، اما در حال حاضر و در بازار ایران سامسونگ به صورت رسمی دو گوشی خود را عرضه نکرده است.

با این حال شاهد عرضه‌ی غیررسمی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در بازار ایران هستیم. قیمت این دو گوشی بسیار گران‌تر از قیمت جهانی تعیین شده و دلیل این موضوع نیز در ورود غیر رسمی و محدود این گوشی‌ها است:

نام محصول

بازه قیمت در بازار ایران

گلکسی اس 7

 از ۲/۸۰۰/۰۰۰ تا ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان

گلکسی اس 7 اج

از ۳/۸۰۰/۰۰۰ تا ۴/۱۰۰/۰۰۰ تومان

 با توجه به اینکه در روزهای اولیه‌ی عرضه‌ی جهانی محصول قرار داریم و این محصولات وارد ایران نیز نشده‌اند چنین قیمت‌هایی قابل پیش‌بینی بودند. البته با عرضه‌ی رسمی این محصول در ایران که از اواخر فروردین سال ۹۵ صورت خواهد گرفت به طور قطع شاهد منطقی‌ شدن قیمت‌ها خواهیم بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این دو محصول می‌توانید نگاه نزدیک زومیت به پرچمداران جدید سامسونگ را مشاهده کنید همچنین می‌توانید تمامی مطالب مرتبط با پرچمداران امسال سامسونگ را در  به صفحه گلکسی اس 7 در زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات