شیائومی پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی با USB نوع C عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی از پاوربانک Mi Powerbank Pro رونمایی کرد که ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از USB Type-C پشتیبانی می‌کند. قیمت پایین این محصول یکی دیگر از مزیت‌های آن است.
تبلیغات

 اگر فکر می‌کنید که باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای شیائومی می 5 که دارای نمایشگری ۵.۲ اینچی با وضوح QHD است چندان کافی نیست، باید بگوییم که روشی ساده و البته ارزان برای رفع این موضوع توسط شیائومی ارائه شده است.

همان‌طور که می‌دانید شیائومی می ۵ نیز می‌تواند با استفاده از پاوربانک‌های مختلف موجود در بازار شارژ شود. حال شیائومی پاوربانکی را با نام Mi Powerbank Pro ارایه کرده که از USB Type-C پشتیبانی می‌کند. این شارژر نسبت به‌نسخه قبلی باریک‌تر است و ضخامتی در حدود ۱۲.۶ میلی‌متر دارد و وزن آن نیز ۲۲۳ گرم است و ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت می‌تواند می ۵ را برای سه بار به‌طور کامل شارژ کند و البته کمی نیز انرژی در آن باقی خواهد ماند (حدود ۱۰۰۰ میلی‌آمپر).

Mi Powerbank Pro

سرعت شارژ یکی دیگر از فاکتور‌های فروش در بین محصولات است که برای مثال فبلت ردمی پرو که باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد با استفاده از این شارژر همراه می‌تواند از ۰ تا ۱۰۰ درصد در کمتر از دو ساعت برسد. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که برای شارژ کردن خود پاوربانک باید ۳.۵ ساعت زمان در نظر بگیرید. البته تکنولوژی‌های مختلفی نیز روی این محصول قرار دارند که با استفاده از آن‌ها می‌تواند در برابر تخلیه‌های برنامه‌ریزی نشده مقاومت کند.

نکته جالب در خصوص می پاوربانک پرو این است که دستگاه‌هایی با انرژی کم، نظیر Mi Band و هدست بلوتوثی شیائومی نیز می‌‌توانند با استفاده از این پاوربانک شارژ شوند. پشتیبانی از USB Type-C نیز یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این پاوربانک است که آن را نسبت به‌اغلب نمونه‌های مشابه در بازار متمایز می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول نیز مربوط به قیمت پایین آن می‌شود.

می پاوربانک پرو به‌زودی در چین با قیمت ۲۲ دلار (۱۴۹ یوهان) عرضه خواهد شد که قیمت بسیار کمی دارد ولی فعلا اطلاعات در خصوص عرضه این محصول ارائه نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات