مشخصات نسل سوم موتورولا موتو E فاش شد

جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات دو شماره مدل جدید از سوی GFXBench فاش شده که گفته می‌شود مربوط به نسل سوم از موتورولا موتو E هستند. اگر اطلاعات درست باشند، این نسل نسبت به نسخه پیشین پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.
تبلیغات

بر اساس اطلاعاتی که از سایت بنچمارک GFXBench منتشر شده است، توانستیم به دو محصول جدید موتورولا پی ببریم. البته برای شناخت آن‌ها از محصولات لنوو به شماره مدل آن‌ها رجوع کردیم. این دو محصول از شماره مدل‌های XT1700 و XT1706 استفاده می‌کنند. این نوع از شماره مدل به محصولات موتورولا مربوط می‌شود که اغلبشان با XT شروع می‌شوند و بعد از آن دارای چهار عدد هستند.

موتو E

از مشخصات XT1700 می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل (اچ‌دی) و پردازنده مدیاتک MT6735P اشاره کرد. این پردازنده ۴ هسته دارد که هر هسته ۱ گیگاهرتز فرکانس ارایه می‌دهد و پردازش‌های گرافیکی دستگاه نیز توسط Mali-T720 انجام می‌شوند. این محصول از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین پشتی این محصول ۸ مگاپیکسلی است و در بخش جلویی آن نیز شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی هستیم. لازم به ذکر است که XT1706 نیز مشخصات مشابهی با این تلفن هوشمند دارد.

موتو E

با در نظر گرفتن مشخصاتی که هر دو محصول از آن استفاده می‌کنند، می‌توان پی برد که باید منتظر نسل سوم از سری موتو E باشیم. نسل دوم این سری دارای نمایشگر ۴.۵ اینچی بود که وضوح ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل (qHD) را می‌داد. این محصول دارای پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ با چهار هسته بود که فرکانس ۱.۲ گیاهرتزی را ارایه می‌دادند. پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط آدرنو ۳۰۶ انجام می‌شد. نسل دوم موتو ای دارای ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بود. در بخش پشتی آن دوربین ۵ مگاپیکسلی و در بخش جلویی آن نیز دوربین ۳ مگاپیکسلی قرار داشت.

اگر اطلاعات منتشر شده از XT1700 و XT1706 درست باشند، در این صورت موتورولا بروزرسانی بزرگی را در نسل جدید سری پایین‌رده‌اش (Moto E) اعمال کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات