با قابلیت Dev Mode کنسول های ایکس باکس به کیت توسعه دهنده تبدیل می شوند

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره مایکروسافت آماده‌ی عرضه‌ی به‌روزرسانی ایکس‌باکس برای دریافت اپلیکیشن‌های یونیورسال است؛ این کمپانی در جریان برگزاری بیلد ۲۰۱۶ وعده داد که به‌روزرسانی مذکور را در تابستان امسال ارائه خواهد داد.
تبلیغات

مایکروسافت در جریان برگزاری بیلد ۲۰۱۶ در حال معرفی ابزارها و سرویس‌های جدید خود است. این کمپانی وعده داد که تابستان امسال ایکس‌‌باکس‌ها به‌روزرسانی مهمی دریافت خواهند کرد که به واسطه‌ی آن قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های یونیورسال را اجرا کنند. کورتانا، دستیار صوتی مایکروسافت یکی از موارد کلیدی این به‌روزرسانی است که ایکس‌باکس‌ها به آن مجهز خواهند شد.

فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس ‌باکس، در کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ گفت:

ویندوز بهترین پلتفرم برای توسعه‌دهندگان بازی است. ویندوز اکو سیستمی باز برای ساخت، توسعه، گسترش و ارائه‌ی بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها است که این بازی‌ها در تمامی دستگاه‌های مجهز به ویندوز از جمله گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای دسکتاپ و کنسول ایکس باکس قابل اجرا هستند.
کیت نرم افزاری ایکس باکس وان

براساس گفته‌های اسپنسر، از این پس تمامی کنسول‌های ایکس باکس قادر خواهند بود تا به‌عنوان کیت توسعه‌دهنده‌ی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها، مورد استفاده قرار بگیرند. از این‌رو قابلیت جدیدی با نام Dev Mode در به‌روزرسانی آتی ارائه خواهد شد که این امکان را میسر می‌سازد. البته پیش‌نمایش قابلیت Dev Mode از امروز دردسترس قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند به واسطه‌ی این قابلیت، کنسول ایکس باکس خود را بین دو حالت گیمینگ و پلتفرم توسعه‌دهنده سوئیچ کنند. 

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات