نسخه یونیورسال اپلیکیشن‌ های فیسبوک، اینستاگرام و دیگر پیام‌ رسان‌ها به ویندوز 10 خواهند آمد

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که احتمالا می‌دانید کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ مایکروسافت دقایقی پیش آغاز شده است. در این کنفرانس مایکروسافت از انتشار سه اپلیکیشن یونیورسال برای ویندوز ۱۰ خبر داد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در کنفرانس بیلد که از هم اکنون در سانفرانسیسکو در حال برگزاری است، مایکروسافت اعلام کرد که نسخه یونیورسال اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام و پیام‌رسان را منتشر خواهد کرد. این کار یک موفقیت بزرگ برای ردموندی‌ها است.

اپلیکیشن‌های یونیورسال ویندوز ۱۰ این قابلیت را دارند که در دستگاه‌های مختلف به صورت یکپارچه اجرا شوند. برای مثال استفاده از یک اپلیکیشن در رایانه، و ادامه کار بر روی آن در تبلت یا گوشی‌ هوشنند. همچنین SDK فیسبوک به زودی به صورت اپلیکیشن‌های گسترده برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

مدیر اصلی بخش ویندوز و دستگاه‌های مایکرسافت، تری میرسون اعلام کرده که این شرکت شاهد رشد ۶۰ درصدی توسعه دهندگان جدید برای ویندوز استور بوده و این اتفاق طی چند ماه گذشته روی داده است. وی همچنین با نمایش یک اسلاید در کنفرانس بیلد ۲۰۱۶، به نسخه یونیورسال برخی از اپلیکیشن‌هایی که قرار است به زودی عرضه شوند اشاره کرد. البته برخی از این اپلیکیشن‌ها از مدتی قبل در دسترس قرار گرفته‌اند، اما نمونه‌های دیگر نظیر Vine, Starbucks, Bank of America و ... از جمله اپلیکیشن‌های جدید این دسته هستند.

علاوه بر موارد فوق در ادامه ویدیویی به نمایش درآمد که نشان می‌داد حمل و نقل دیجیتالی هوایی بوئینگ با استفاده از اپلیکیشن ویندوز ۱۰ آن آسان‌تر می‌شود و بار سنگینی از وظایف را بر دوش تبلت‌ها می‌اندازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات