رشد فوق‌العاده‌ی جایگاه ویندوز 10 در میان کاربران

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در کنفرانس Build 2016 اطلاعات مهمی را در خصوص رشد سریع پلتفرم ویندوز و آفیس ارائه داد و آن را فرصتی مهم برای توسعه‌دهندگان دانست که باید از آن به بهترین نحو بهره ببرند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساتیا نادلا در ابتدای کنفرانس Build 2016 به رشد سریع جایگاه ویندوز ۱۰ در میان کاربران اشاره کرد. وی جایگاه ویندوز را در آینده بسیار روشن دانست.

مدیر عامل مایکروسافت از ۱.۲ میلیارد کاربر مجموعه‌ی آفیس سخن گفت که از سرویس ابری مایکروسافت نیز در کنار این مجموعه بهره می‌برند. توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود از این فرصت و کاربران متعدد آفیس در تولید اپلیکیشن و محتوای خود، بهره ببرند. 

ساتیا نادلا هم‌چنین رشد جایگاه ویندوز ۱۰ در میان کاربران را فوق‌العاده توصیف کرد. طبق گفته‌های وی، ویندوز ۱۰ سریع‌ترین رشد را در میان تمامی نسخه‌های ویندوز را دارد، که این مساله نقطه‌ی قوتی برای این پلتفرم به شمار می‌رود و توسعه‌دهندگان با تولید اپلیکیشن‌های یونیورسال می‌توانند از شرایط موجود بهترین بهره‌برداری را بکنند. مایکروسافت تعداد کاربران فعال ویندوز ۱۰ را در حال حاضر ۲۷۰ میلیون کاربر عنوان کرد که جهش بزرگی نسبت به آمار ۲۰۰ میلیون کاربر فعال قبلی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات