گلکسی A9 پرو با باتری 5000 میلی‌آمپری و 4 گیگابایت حافظه رم معرفی شد

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A9 پرو یکی دیگر از فبلت‌های سامسونگ در سری A است. سری A و سری J گوشی‌های سامسونگ برای کاربرانی که قصد هزینه کردن برای خرید پرچمداران را ندارند مناسب هستند. البته قیمت سری A نیز کمی از میان‌رده‌های معمول بازار بیشتر است. گلکسی A9 پرو طراحی شبیه به A9 با ابعادی بزرگ‌تر و مشخصاتی قوی‌تر دارد.
تبلیغات

گوشی جدید سامسونگ در سری A یعنی گلکسی A9 پرو که نسخه‌ی بزرگ‌تر و پیشرفته تر Galaxy A9 است به تازگی به طور رسمی در چین معرفی شده است. این گوشی از همان طراحی زیبای آشنای سری A به همراه مشخصاتی قوی‌تر و ابعادی بزرگ‌تر بهره‌مند است. سری A و سری J سامسونگ مخصوص کاربرانی هستند که می‌خواهند با هزینه‌ای کمتر نسبت به پرچمداران، گوشی‌های این شرکت را امتحان کنند.

گلکسی A9 در دسامبر سال گذشته در چین معرفی شد؛ یک فبلت خوش ساخت با طراحی زیبا و مشخصات مناسب برای کاربران گوشی‌های میان‌رده. حال نسخه‌ی پیشرفته‌ی این گوشی یعنی Galaxy A9 Pro یا SM-A9100 به طور رسمی در این کشور معرفی شده است. گلکسی A9 پرو مجهز به صفحه‌نمایش فول اچ‌دی سوپر آمولد با ابعاد ۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ است. حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات این گوشی هستند. سامسونگ پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ را با معماری ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای و فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز برای این گوشی در نظر گرفته است. در مورد باتری نیز، گلکسی A9 پرو مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است. دوربین پشتی این گوشی دارای لنز ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به همراه رابط کاربری Touchwiz برای A9 پرو در نظر گرفته شده است.

Galaxy A9 Pro در رنگ‌های سفید، رزگلد و صورتی به بازار عرضه خواهد شد. قیمت گلکسی A9 پرو بیشتر از نسل قبلی خواهد بود و قیمت ۵۴۰ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این فبلت را در خارج از چین نیز عرضه می‌کند یا خیر. البته انتظار می‌رود با توجه به روند عرضه‌ی گوشی‌های قبلی سری A و J، این گوشی نیز پس از چین، به صورت جهانی عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات