حالت Pro گلکسی اس 7 و اس 7 اج حتی در زمان ضبط ویدیو کار می کند

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
برنامه‌ی دوربین در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با حالت ویژه‌ی Pro ارائه شده‌اند. این ویژگی در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نیز حضور دارد؛ اما این بار این قابلیت تفاوت ویژه‌ای دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج می‌توان حتی در حین ضبط ویدیو نیز از تنظیمات دوربین بهره برد و به صورت دستی حتی زمانی که ویدیو در حال ضبط شدن است، تنظیمات را تغییر داد. البته برای استفاده از این ویژگی می‌توانید حالت Pro را در اپلیکیشن دوربین فعال کنید.

همین که حالت Pro را در برنامه دوربین گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج فعال کردید، می‌توانید نقطه‌ی فوکوس و تراز سفیدی را در حین ضبط ویدیو تغییر دهید. همچنین ISO، گشودگی دیافراگم و مقدار اکسپوژر نیز با شروع ضبط ویدیو قابل تنظیم هستند. البته به یاد داشته باشید که تنها زمانی می‌توانید مقدار اکسپوژر را تغییر دهید که گشودگی دیافراگم را روی یک مقدار مشخص تنظیم کنید.

galaxy-s7-camera

با اینکه گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 اندروید ۶ مارشمالو را دریافت کرده‌اند، اما هیچکدام از آن‌ها به این ویژگی مجهز نشده‌اند. البته هنوز حالت Pro در گلکسی اس 7 به پیشرفتگی امکانات دوربین V10 ال‌جی نیست که در آن می‌توان حتی جهت ضبط صدا را هم تغییر داد.

آیا تاکنون ضبط ویدیو با حالت Pro را در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج امتحان کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات