اچ تی سی 10 در رنگ مشکی فاش شد؛ حذف لوگو اچ‌تی‌سی از جلو این محصول

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
تاکنون اخبار زیادی از HTC 10 منتشر شده است. حالا مشخص شده این محصول در رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد و لوگو اچ‌تی‌سی از جلو دستگاه حذف شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیش‌تر مدل نقره‌ای رنگ تلفن هوشمند HTC 10 را در تصاویر فاش شده از این محصول دیده‌ایم. حالا تصاویر جدیدی از این دستگاه منتشر شده که نسخه مشکی رنگ آن را نشان می‌دهد. پشت دستگاه شامل یک دوربین گرد، فلاش دوگانه ال‌ای‌دی که با فوکوس لیزری یکپارچه شده است، و در نهایت لوگو HTC در زیر آن است.

این شکل ما را به یاد محصولات قبلی این شرکت می‌اندازد و حالا براساس تصاویر و اطلاعات جدید بدست آمده، لوگو شرکت یاد شده از جلو دستگاه حذف شده است. همچنین در مورد بلندگوها فقط شاهد یک بلندگو در بخش پایینی گوشی هستیم. براساس گزارش‌ها لبه‌های دستگاه نیز کمی نسبت به مدل‌های کنونی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی تغییر یافته تا در دست گرفتن آن آسان‌تر شود.

انتظار داریم HTC 10 با صفحه‌نمایش ۵/۲ اینچی از نوع Super LCD همراه باشد که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ یا همان QHD را ارائه می‌دهد. پردازنده این محصول اسنپدراگون ۸۲۰ است و گفته شده شامل چهار هسته پردازشی است و در کنار آن چیپ گرافیکی آدرنو ۵۳۰ قرار گرفته است. حافظه رم پردازشی در نظر گرفته شده برای HTC 10 نیز ۴ گیگابایت است و ۳۲ گیگابایت هم فضای داخلی ذخیره‌سازی دارد. دوربین اصلی هم در پشت دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

اچ‌تی‌سی برنامه‌ریزی کرده تا این محصول را به صورت آنلاین در روز ۱۲ آوریل به صورت آنلاین استریم کند. اوایل صبح امروز، این کمپانی از این گوشی جدید به‌عنوان روان‌ترین و سریع‌ترین موبایل هوشمند اندرویدی یاد کرد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا واقعا می‌تواند لقب سریع‌ترین و روان‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی را کسب کند؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات