وبگرد: با پاکت آنلاین ذخیره و آفلاین مطالعه کنید

پنج‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
همه ما در زمان وبگردی خود با مطالب جالب، عکس‌هایی تاثیرگذار و ویدیو‌هایی جذاب رو به رو می‌شویم که یا ارزش این را دارند که همیشه آن‌ها را داشته باشیم یا در همان زمان وقت لازم را برای خواندن، مشاهده یا تماشای آن‌ها پیدا نمی‌کنیم. راه حل استفاده از وب‌سایت امروز است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که از محتوایی عالی برخوردارند. راه حل از دست ندادن مطالب خوبی که می‌توانیم در آن‌ها بخوانیم چیست؟ مسلما همه ما وقت آن را نداریم تا بخشی چندین ساعته از روز خود را به شکل وبگردی بگذرانیم و اگر هم داشته باشیم مسلما همیشه نمی‌توانیم تمام مطالب منتشر شده از چندین وب‌سایت را به صورت کامل مرور کنیم.

پاکت؛ سرویسی ارزشمند

pocket

برای مثال همین روز‌های عید نوروز را در نظر بگیریم که بسیاری از ما اگر به مسافرت‌های هفتگی نرویم حداقل هر از چند روز سعی می‌کنیم مسافرت‌هایی روزانه به بیرون از شهر خود و به بخشی زیبا از طبیعت برویم. در این زمان‌ها دسترسی بسیاری از ما به اینترنت قطع می‌شود و دیگر نمی‌توانیم بروزرسانی‌های وب‌سایت مورد علاقه خود با خبر بشویم و منبعی هم نداریم که مطالب قبلی و ارزشمند را مطالعه کنیم. سرویس پاکت (Pocket) دقیقا به همین دلیل ساخته شده است. 

با پاکت می‌توانید هر نوع محتوایی که در اینترنت را به وسیله ایمیل کردن، افزونه‌های مختلف یا اپلیکیشن‌های دیگر ذخیره کنید. پاکت همان منبع ارزشمندی از محتوا است که می‌توانید هر طور که دوست دارید آن را پر کنید و حتی در زمان‌های آفلاین نیز از وقت خود نهایت استفاده را ببرید.

pocket

این وب‌سایت از طریق اپلیکیشن و خود وب‌سایت دسترسی به مطالبی که ذخیره کرده‌اید را برای شما فراهم می‌کند. با پاکت می‌توانید صفحه کامل وب‌سایت، ویدیو یا تصاویر مورد علاقه خود را به راحتی و با فاصله یک کلیک ذخیره کنید.

شیوه استفاده

برای ثبت نام و استفاده از سرویس پاکت کافی است به وب‌سایت Pocket.com سر بزنید تا با سه شیوه مختلف برای ثبت نام رو به رو شوید. راه‌حل اول استفاده از گوگل و وارد شدن با حساب کاربری گوگل، راه حل دوم استفاده از حساب کاربری فایرفاکس و راه حل سوم ثبت نام به وسیله ایمیل است. به هر شکلی که ثبت نام کنید، با وارد شدن به حساب‌های خود در افزونه این سرویس یا اپلیکیشن آن می‌توانید مطالب خود را با ارسال ایمیل add@getpocket.com به این سرویس اضافه کنید یا اینکه با افزونه مرورگر‌ها مطالب بیشتری به پاکت خود بیاورید. خوشبختانه پاکت برای بسیاری از مرورگر‌ها افزونه‌ای برای آن‌ها در دسترس قرار داده است.

برای استفاده از این وبسایت به https://getpocket.com/en/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات