اپل آیفون SE: فروش هفته اول تنها ۳ درصد فروش اولیه آیفون 6

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی از Silce Intelligence منتشر شده‌اند، آیفون SE در اولین هفته پیش‌فروش، نتوانسته فروش خوبی را تجربه کند. با این حال، این گزارش گفته که آیفون SE برای قوی‌ کردن پایه‌ کاربران اپل و تبدیل کاربران اندرویدی به آیفون تاکنون عملکرد خوبی داشته است.
تبلیغات

بر اساس اطلاعات پایه‌ای که Silce Intelligence منتشر کرده، فروش آنلاین آیفون SE تنها ۳ درصد فروش هفته ابتدایی آنلاین آیفون 6 بوده است. در مقام مقایسه، اولین هفته فروش جدیدترین پرچم‌دار اپل با نام آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس در برابر فروش ابتدایی آیفون 6 تقریبا نصف شده و به حدود ۵۴ درصد رسیده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت‌های مطالعه کننده روند بازار، تنها ۳۵ درصد از کسانی که این هفته آیفون SE خریده‌اند در طول دو سال قبل یک آیفون از اپل خریداری کرده بودند. در مقایسه‌ای دیگر، ۴۹ درصد از خریداران هفته ابتدایی آیفون 6s از کسانی تشکیل شده بود که از آیفون قبلی خود مهاجرت کرده بودند.

iphone se

بر اساس اطلاعات منتشر شده، جالب است بدانید که ۱۶ درصد از خریداران آیفون SE درحال ارتقای دستگاه خود از یک گوشی هوشمند اندرویدی هستند. این درصد از مهاجرت از اندروید برای خرید آیفون ۶ اس، در همان زمان عرضه اولیه در حدود ۱۰ درصد بود.

iphone-se

علاوه بر این اعداد و ارقام، این گزارش به بحث‌های دیگه‌ای در رابطه با خریداران آیفون‌ SE نیز پرداخته است. متوسط خریداران آیفون SE اپل احتمالا از آقایان هستند و در زیر محدوده سن ۴۵ تا ۵۴ قرار می‌گیرند و احتمالا با تحصیلاتی از دانشگاه همراه هستند. در ادامه می‌توانید جزییات گفته شده را در تصاویر مشاهده کنید.

iphone-se
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات