از طریق دکمه‌ های سحرآمیز به موسسه‌ های خیره کمک کنید

پنج‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
به روزهای پایانی سال که نزدیک می‌شویم شرکت‌های مختلف شروع به ارسال سررسید و هدایای تبلیغاتی می‌کنند که اکثر آن‌ها در پایان سال صحیح و سالم دور انداخته می‌شوند! مادیران در اقدامی جالب از چند سال پیش، ارسال هدایای تبلیغاتی پایان سال را حذف کرد و بودجه‌ی آن را به موسسه‌های خیره اهدا کرد. حال این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود طرحی به نام دکمه‌های سحرآمیز را اجرا کرده که شما را دعوت به شرکت در آن می‌کنیم.
تبلیغات

 مادیران در ادامه تجربه خوشایند سال‌های گذشته در پرهیز از هزینه‌های گزاف چاپ هدایای تبلیغاتی بلااستفاده و بی تاثیر به حال جامعه و چه بسا مخرب طبیعت و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، طرح جدید دکمه های سحر آمیز - ستاره های مهر آمیز را اجرا کرده است.

مادیران افراد و سازمان‌ها را دعوت می‌کند تا با خرید یک دکمه، ستاره امید را دل نیازمندان روشن کنند. کمک‌های اهداء شده به دست جمعی از موسسات خیریه، شامل بنیاد امور بیماری‌های خاص، موسسه خیریه نیک آفرینان غدیر، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و خدمات بهزیسیتی وردآورد و موسسه حیات وحش میراث پارسیان می‌رسد. همه با هم با لب‌هایی خندان و دل‌هایی خوش به استقبال نوروز 1395 برویم.

برای شرکت در این اقدام نوع‌دوستانه، کافی است به سایت stars.maadiran.com مراجعه کنید و به هر تعداد که تمایل دارید کارت تبریک بخرید. بسته‌های کارت به منظور کمک مستقیم به موسسات خیریه یاد شده طراحی شده است. با خرید هر بسته، مبلغ مربوطه به انتخاب شما بین این موسسات تقسیم می‌شود.

علاوه بر بسته مجازی، امکان دریافت یک بسته کارت تبریک واقعی هم وجود دارد. هر یک از کارت‌های این بسته را که مزین به آثار هنری هنرمندان معاصر ایرانی است، می‌توانید برای هر کدام از دوستان و خویشاوندان خود ارسال و آنها را از این طرح آگاه کنید. در این بسته، یک دکمه به نام [دکمه جان] برای نصب روی لباس به نشانه مشارکت در این طرح دریافت می‌کنید.

فهرست نام سازمان‌های مشارکت کننده، مجموع مبلغ گردآوری شده و اخبار مربوطه دائما در سایت به روز می‌شود. در پایان طرح نیز، اخبار جزئیات مبالغ اهداء شده به موسسات خیریه، از طریق سایت اطلاع‌رسانی می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره‌ی این طرح به وب سایت stars.maadiran.com سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات