مدیریت دانلود در آیفون با اپلیکیشن Total - زوم‌اپ

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مدیریت دانلود در گوشی‌های موبایل، امری مهم محسوب می‌شود. اگر صاحب گوشی آیفون هستید اپلیکیشن Total با دارا بودن مرورگر و فایل منیجر داخلی، اپلیکیشنی بی‌نقص در این زمینه محسوب می‌شود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در سال‌های اخیر با پیشرفت سرعت و زیرساخت‌های اینترنت، دانلود فایل‌هایی مانند موسیقی، ویدئو، اپلیکیشن و ... به یکی از استفاده‌های رایج کاربران از اینترنت تبدیل شده است. در ویندوز نرم‌افزاری با نام IDM وجود دارد که این امور را به بهترین شکل ممکن به انجام می‌رساند؛ اما طبیعتا دسترسی به کامپیوتر در همه جا ممکن نیست و بارها پیش آمده است که نیاز به دانلود یک فایل در گوشی موبایل داشته‌ایم. از همین رو وجود یک اپلیکیشن کامل برای مدیریت دانلودها در موبایل به امری ضروری تبدیل شده است. تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای مدیریت فایل‌های دانلودی منتشر شده که Total یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای پلتفرم‌ iOS و گوشی‌های آیفون است که علاوه بر یک دانلود منیجر فوق‌العاده، مرورگر و فایل منیجر جداگانه‌ای را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید دانلود هر فایلی را به طور کامل در خود این اپلیکیشن آغاز کرده و به اتمام برسانید.

Total همانند دیگر اپلیکیشن‌های آیفون از رابط کاربری زیبا و چشم‌نوازی برخوردار است که لذت کار با آن را چند برابر می‌کند. در Total می‌توانید به طور همزمان چند فایل را دانلود کنید. پشتیبانی از قابلیت Resume دانلودها باعث شده است تا بتوانید فایل در حال دانلود را متوقف کرده تا دانلود آن را در هر زمانی که مایل بودید ادامه دهید. این اپلیکیشن دارای یک مرورگر داخلی است که می‌توانید برای انتقال بهتر دانلودها به این اپلیکیشن، وب سایت مورد نظر را از طریق آن مشاهده کنید. فایل منیجر داخلی نیز در Total گنجانده شده است تا بتوانید به مدیریت فایل‌های دانلودی بپردازید و برای مثال فایل‌های RAR را از حالت فشرده خارج کنید. نکات مثبت Total به همین جا ختم نمی‌شود و توسط AirDrop و ابزارک‌های وای فای در آن می‌توانید فایل‌های دانلودی را بین گوشی خود با آیفون دیگر، یا کامپیوتر به اشتراک بگذارید. خوشبختانه فرمت‌های پشتیبانی شده در این اپلیکیشن نیز طیف وسیعی را در بر گرفته است و تقریبا می‌توان گفت که فایلی وجود ندارد که Total قادر به دانلود کردن آن نباشید.

اپلیکیشن Total که برای آیفون‌های جدید و iOS9 نیز بهینه‌سازی شده است، به دو صورت پولی و رایگان منتشر شده و در صورتی که مایل به استفاده از نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن کاربردی هستید، می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر اقدام به دانلود آن کنید.

نکات مثبت

  • دارا بودن مرورگر داخلی
  • وجود فایل منیجر داخلی
  • امکان مدیریت فایل های RAR
  • پشتیبانی از AirDrop

نکات منفی

  • محدودیت امکانات در نسخه‌ی رایگان

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات