گو پرو به پشتیبانی از ویندوزفون پایان داد

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
گو پرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین‌های موسوم به اکشن کم، دیگر از ویندوزفون پشتیبانی نمی‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوپرو یکی از بزرگ‌ترین نام‌های حال حاضر دنیای فناوری در حوزه‌ی توسعه‌ی دوربین‌های موسوم به اکشن کم است. این کمپانی همواره با سیاستی مهربانانه در قبال پلتفرم ویندوزفون به پیش رفته و در طول سال‌های اخیر اپلیکیشن خود برای ویندوزفون را به منظور بهره‌گیری از آخرین قابلیت‌های دوربین‌هایش بروز کرده است. این کمپانی حتی به خریداران لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال نیز اطمینان داد که در حال توسعه‌ی اپلیکشنی برای ویندوز ۱۰ به منظور پشتیبانی از دوربین‌های گو پرو در این گوشی‌های هوشمند است. گوپرو در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ خبر از توسعه‌ی اپلیکیشن خود برای ویندوز ۱۰ داد؛ اما به نظر می‌رسد در طول‌ ماه‌های اخیر، سیاست‌های این کمپانی تغییر پیدا کرده است.

پس از ماه ژانویه این کمپانی پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند ویندوز فون را کنار گذاشته و دیگر بروزرسانی خاصی را برای این سیستم‌عامل منتشر نکرده است. در صورت مراجعه به وب‌سایت گو پرو نیز نمی‌توان اپلیکیشن مربوط به گوشی‌های هوشمند ویندوزفونی را برای استفاده از دوربین کمپانی در این نوع گوشی‌ها مشاهده کرد. البته با وجود نبود محلی برای راهنمایی کاربران به منظور منصب اپلیکیشن گو پرو در وب‌سایت این کمپانی، اپلیکیشن مورد نظر همچنان در فروشگاه ویندوزفون وجود دارد.

در ا ین مورد نمی‌توان مشکل را متوجه ویندوزفون و ویندوز ۱۰ برای موبایل خواند. گو پرو برای بهبود وضعیت خود و رقابت با سایر کمپانی‌ها که محصولاتی مشابه را روانه‌ی بازار می‌کنند، ترجیح داده تا پشتیبانی از ویندوزفون را که چندان نیز برای کمپانی پربازده نبوده، کنار بگذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات