اوپو R9 و اوپو R9 پلاس در خارج از چین نیز عرضه خواهند شد

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
اوپو R9 و اوپو R9 پلاس پرچمداران جدید این شرکت چینی هستند که چند روز پیش به صورت رسمی در این کشور معرفی شدند. در ساعات ابتدایی عرضه، استقبال خوبی از این دو گوشی شد و حال خبرها حاکی از آن است که این شرکت چینی قصد دارد دو پرچمدار خود را در خارج از چین نیز عرضه کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوپو یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلفن همراه چینی است که تمرکز زیادی بر کیفیت بالای گوشی‌ها در کنار قیمت مناسب دارد. به تازگی دو گوشی اوپو R9 و اوپو R9 پلاس از این کمپانی عرضه شدند که فروش خوبی در چین داشتند. حال به نظر می‌رسد اوپو برای عرضه‌ی این دو گوشی در خارج از چین نیز برنامه‌هایی دارد.

در چند روز اخیر دعوتنامه‌هایی برای مراسم ۵ آوریل شرکت اوپو در هند عرضه شده‌اند. برخی بر این باورند که در این مراسم، گوشی‌های جدید شرکت اوپو برای عرضه در کشور هند معرفی خواهند شد. اوپو در هر دوگوشی جدید خود از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده و این یک نوآوری در دوربین تلفن‌های همراه محصوب می‌شود که توجه کاربران زیادی را می‌تواند به خود جلب کند. به همین دلیل این شرکت پس از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز پرچمدارانش در چین، قصد دارد عرضه‌ی جهانی اوپو R9 و اوپو R9 پلاس را از هند شروع کند. بازار هند همواره یکی از بازارهای بزرگ و جذاب برای تولیدکنندگان گجت‌های هوشمند به خصوص تلفن همراه بوده است.

قیمت اوپو R9 در بازار خارج از چین هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌رود پس از اعمال تغییرات مناسب، قیمت ۴۳۰ دلاری برای آن در خارج از چین در نظر گرفته شود. در مورد قیمت اوپو R9 پلاس نیز قیمت ۵۱۰ دلاری دور از انتظار نخواهد بود. با عرضه‌ی گوشی‌های جدید اوپو در هند می‌توان انتظار عرضه‌ی آن را در سایر نقاط دنیا مانند کشورمان ایران را نیز داشت چرا که اوپو قصد ورود به بازار ایران را نیز دارد. البته در حال حاضر مشخص نیست که اوپو غیر از چین و هند گوشی‌های جدید خود را وارد کشورهای دیگری خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات