آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج در ایران منتشر شد

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
امروز آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج در ایران منتشر شد. پس از مدت‌ها انتظار بالاخره آخرین نسخه اندروید گوگل برای آخرین پرچم‌داران سامسونگ رسما ارسال شده و قابل دریافت و نصب است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسخه جدید اندروید که به تازگی برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج منتشر شده‌اند، نسخه ۶.۰.۱ است که ۱/۳ گیگابایت برای دانلود و نصب حجم دارد.

از زمانی که گوگل انتشار اندروید نسخه ششم را شروع کرده، نزدیک به ۴ ماه می‌گذرد اما تا به امروز سامسونگ عرضه آن برای آخرین پرچم‌داران خود را شروع نکرده بود. علاوه بر این از تاریخ شروع عرضه اندروید 6 برای دستگاه‌های سامسونگ هم نزدیک به ۲ ماه می‌گذرد. 

این بروزرسانی در حالی با چندین ماه تاخیر در ایران منتشر می‌شود، که سامسونگ از تعداد زیاد کاربران خود در ایران آگاهی دارد. اما با این حال، این شرکت انتشار این بروزرسانی برای ایران را در اولویت قرار نداده و حالا شاید حتی ایران در لیست آخرین کشور‌هایی است که بروزرسانی اندروید ۶ را دریافت می‌کند.

برخی از تولید کننده‌های دیگری که دستگاه‌های اندرویدی تولید می‌کنند، با اینکه از سامسونگ کمتر شناخته شده‌اند اما توانسته‌اند بروزرسانی اندروید ۶ را زودتر برای دستگاه‌های پرچم‌دار خود منتشر کنند.

اندروید مارشملو برای اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس علاوه بر ویژگی‌های Doze و Google Now on Tab از ویژگی‌های دیگری نیز برای گلکسی اس 6 و مخصوصا نسخه اج برخوردار است.

مقاله‌های مرتبط:

    در هر صورت، اگر یکی از دو پرچم‌دار سال قبل سامسونگ، گلکسی اس 6 یا گلکسی اس 6 اج را در اختیار دارید، همین الان می‌توانید با رفتن به بخش About و Software Update و چک کردن دوباره آن، این بروزرسانی را دریافت و نصب کنید. نظر شما درباره اندروید 6 در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات