مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ با هزینه 300 میلیون دلاری در ویتنام تاسیس می شود

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مرکز تحقیق و توسعه یا (R&D (Research & Development یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در هر شرکت بزرگ است. سامسونگ پیش از این مراکزی این‌چنینی را در کشورهای مختلف تاسیس کرده و اکنون قصد دارد مرکزی دیگر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار در ویتنام تاسیس کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد برای گسترش بخش تحقیق و توسعه‌ی خود، یک مرکز مستقل دیگر در کشور ویتنام تاسیس کند. این غول کره‌ای که برای پیشرفت محصولاتش و نیز طراحی و تولید محصولات جدید ارزش زیادی قائل است، برنامه‌ی بزرگی برای این مرکز دارد و هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون دلار را برای تاسیس این مرکز تحقیق و توسعه در نظر گرفته است.

ساختمان این مرکز در شهر هانوی (Hanoi) ویتنام ساخته خواهد شد. یک مرکز دیگر نیز در شهر هانوی به مالکیت سامسونگ فعالیت می‌کند؛ اما به دلیل کمبود فضا در ساختمان قبلی، سامسونگ مجبور است تا مرکز جدیدی احداث کند تا پس از راه‌اندازی نیز به مراکزی که در استان‌های Bac Ninh و Thai Nguyen مشغول به کار هستند، متصل شود. نکته‌ی جالب در قراردادی که برای این ساختمان نوشته شده این است که دولت ویتنام طبق این قرارداد متعهد شده است که تا ۵۰ سال آینده اجاره‌ای بابت زمین این مرکز از سامسونگ دریافت نکند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات