شیائومی از یک گوشی ۴.۳ اینچی قدرتمند رونمایی می کند

دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن همراه در چین است که توانسته در مدت کوتاهی، با عرضه‌ی محصولات قوی با قیمت مناسب، سهم خوبی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد. به تازگی شایعاتی مبنی بر تولید یک گوشی جدید ۴.۳ اینچی با مشخصات قوی توسط این شرکت منتشر شده است که گفته می‌شود برای رقابلت با آیفون SE تولید خواهد شد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد شیائومی در حال تولید محصولی است که بتواند با آیفون SE رقابت کند. طبق اخبار منتشر شده، این تولیدکننده‌ی چینی که سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارد، در حال تولید یک گوشی با ابعاد کوچک و صفحه نمایش ۴.۳ اینچی است که با مشخصات سخت‌افزاری قوی قصد رقابت با آیفون SE را در بازار گوشی‌های کوچک دارد.

گوشی 4.3 اینچی شیائومی

هرچند اطلاعات منتشر شده در حد شایعه هستند اما مشخصاتی از این محصول احتمالی شیائومی نیز منتشر شده است. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. بعلاوه سنسور اثر انگشت، صفحه نمایش HD و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن نیز نوید یک گوشی کاملا حرفه‌ای با مشخصات خوب را به کاربران می‌دهد. در مورد قیمت احتمالی این محصول شیائومی نیز رقم حدودی ۲۷۵ دلار تخمین زده شده است که در مقایسه با ارزان‌ترین نسخه‌ی آیفون SE با قیمت حدود ۴۰۰ دلار، بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. گفته شده در صورت صحیح بودن این شایعات، این گوشی شیائومی در ماه ژوئن به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی نمونه‌ی یک شرکت موفق است که بدون ترس از نام‌های بزرگی مانند اپل و سامسونگ با سیاست خاصی وارد بازار تلفن‌های هوشمند شد و با نوآوری‌هایی که در زمینه‌ی جذب مشتری و حفظ آن (مانند عرضه‌ی مستقیم محصول به صورت آنلاین) داشته، تا کنون توانسته است خود را به رقیبی بزرگ برای غول‌های تکنولوژی تبدیل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات