وبگرد: حساب های کاربری مختلف خود را مدیریت کنید

سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
از هر سرویسی که بخواهیم استفاده کنیم، چه به صورت آنلاین و چه آفلاین، ساخت حساب کاربری یک از لازمه‌های آن است. اما پس از مدتی شاید دیگر نیازی به داشتن حساب کاربری در یک وب‌سایت یا نرم‌افزار نداشته باشیم، در این صورت وب‌سایت امروز به شما در پاک کردن حساب‌ها بسیار کمک خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت Justdelete.me یکی از بهترین وب‌سایت‌هایی است که می‌توانید حساب‌های کاربری خود را از محیط آنلاین حذف کنید. سرویس‌های زیادی در این وب‌سایت لیست شده‌اند که پاک کردن حساب شما راحت‌تر از همیشه می‌شود.

بسیاری از شرکت‌ها از تکنیک «الگوی تاریک» استفاده می‌کنند تا پیدا کردن و حذف حساب شما از آن وب‌سایت، سرویس یا نرم‌افزار سخت شود. اما وب‌سایت Justdelete.me با در اختیار گذاشتن آدرس مستقیم حذف حساب کاربری، اینکار را برای شما به فرآیندی سرراست، مستقیم و آسان تبدیل می‌کند. 

website

این وب‌سایت درجه آسان-سختی حذف حساب‌های کاربری مختلف را هم برای شما با لیبل‌های رنگی مختلف مشخص کرده است. به این صورت که حساب‌های کاربری که با رنگ سبز مشخص شده‌اند روند حذف بسیار ساده‌ای دارند، حساب‌های کاربری زرد رنگ چندین قدم بیشتر برای حذف کامل میطلبند، حساب‌هایی که با رنگ قرمز مشخص شده‌اند بدون اینکه با بخش خدمات مشتریان تماس برقرار نشود، قابل حذف شدن نیستند و در نهایت آن‌هایی که با رنگ مشکی علامت گذاری شده‌اند به هیچ وجه قابل حذف شدن نیستند.

این وب‌سایت همچنین افزونه‌ای برای کروم دارد که با کمک آن می‌توانید خیلی سریع‌تر حساب‌هایی که دوست ندارید را حذف کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://backgroundchecks.org/justdeleteme/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات