اچ تی سی 10 در سه نسخه‌ی متفاوت عرضه می‌شود

دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
قرار است روز ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) از آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی با نام اچ تی سی 10 رونمایی شود. تاکنون تصاویر و برخی مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ فاش شده شده بود. اما حالا خبری منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی در سه نسخه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد.
تبلیغات

کمپانی تایوانی اچ‌تی سی قصد دارد طی مراسمی در روز ۲۴ فروردین ماه جاری از جدیدترین پرچمدار خود به نام HTC 10 رونمایی کند. تا امروز شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده است. حالا به فاصله چند روز مانده تا معرفی رسمی این گوشی، خبری منتشر شده که نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی ۱۰ در سه نسخه وارد بازار خواهد شد.

مدل پایه‌ی اچ‌تی‌سی ۱۰ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲، رم ۳ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد شد که ۵۸۴ دلار قیمت دارد. مدل بعدی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد که قیمت تعیین شده برای آن ۷۶۸ دلار است. اما قوی‌ترین عضو این خانواده دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. گفته می‌شود قیمت این مدل ۹۰۵ دلار است.

قیمت اچ تی سی 10

هر سه مدل اچ‌تی‌سی ۱۰ به یک نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین ۱۲ مگاپیکسل با فلاش دو رنگ، لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار بسیار دقیق، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو با رابط کاربری سنس ۸ مجهز می‌شوند.

با اینکه هنوز این اطلاعات در حد شایعه است ولی اگر قرار باشد اچ‌تی‌سی ۱۰ در سه مدل مختلف وارد بازار شود، انتظار می‌رود نسخه‌ی ارزان‌تر تنها ویژه بازارهای در حال توسعه باشد. گفته می‌شود از ۲۵ فروردین یعنی یک روز بعد از رونمایی رسمی اچ‌تی‌سی ۱۰، فروش این گوشی آغاز می‌شود.

به نظر شما گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ با مشخصات و قیمت اعلام شده ارزش خرید دارد؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اچ تی سی به صفحه‌ی اچ تی سی 10مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات