وبگرد: تصاویر فوق العاده از جهان هستی را مشاهده کنید

دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همه ما در دنیای بسیار زیبایی زندگی می‌کنیم، با این حال بسیاری از ما نمی‌توانیم غالب زیبایی‌های این کره خاکی را از نزدیک ببینیم. راهی که پیش روی ما است، دیدن تصاویری است که زیبایی‌های کره زمین را در قالب تصاویری سریالی و با کیفیت عالی به ما نشان می‌دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایتی که امروز معرفی می‌کنیم شما را به دنیای زیبایی‌های گوناگون جهان همراه با تصاویری فوق‌العاده زیبا می‌برد. تصاویری که هر کدام توسط عکاسانی حرفه‌ای گرفته شده‌اند.

وب‌سایت www.lovethesepics.com همانطور که از نام آن پیدا است، مجموعه‌ای از تصاویری است که می‌توان عاشق آن‌ها شد و با دیدن آن‌ها از زندگی در زمین احساس شادی کرد.

photo

با وارد شدن به وب‌سایت http://www.lovethesepics.com/ بدون هیچگونه پیچیدگی خاصی، با پست‌هایی مواجه می‌شوید که به صورت سریالی چندین تصویر مرتبط به یکدیگر را نشان می‌دهند. همه تصاویری  که مشاهده می‌کنید همراه با توضیحات کوتاهی در زیر آن‌ها قابل مشاهده هستند.

photo

معمولا در توضیحات تصاویر، محل، نام عکاس و توضیحات بیشتری درباره آن را مشاهده می‌کنید. تصاویری که در این وب‌سایت به صورت مجموعه‌های متنوع قابل مشاهده هستند، معمولا از منبع‌هایی مانند Flickr جمع‌آوری شده‌اند.

برای استفاده از این وبسایت به http://www.lovethesepics.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات