وبگرد: سرعت تایپ خود را آزمایش کرده و بهبود دهید

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اهمیت تایپ سریع زمانی مشخص می‌شود که قصد دارید با سیستم خود متنی را در مدتی کوتاه تایپ کنید، در این زمان تایپ کردن سریع بسیار مفید است و کار شما را با سرعت بسیار سریع‌تری انجام می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انگشت‌های سریع که می‌توانند سریع تایپ کنند و در دستگاه‌های الکترونیک مانند کامپیوتر، گوشی و تبلت‌ها متنی را سریع بر روی نمایشگر به نمایش درآورند، بسیار مهم هستند.

برای اینکه سرعت تایپ فارسی خود را بیشتر کنید، ابتدا به وب‌سایت 10fastfingers.com بروید و با انتخاب گزینه Start a typing test و انتخاب زبان فارسی، شروع به تایپ کلماتی کنید که در جمله‌ای نمایش داده می‌شوند. آزمایش تایپ سریع شما تنها یک دقیقه است و باید بتوانید حداکثر کلماتی که می‌توانید را در این یک دقیقه تایپ کنید.

سرعت تایپ

با آزمایش تعداد کلماتی که در آن یک دقیقه توانسته‌اید تایپ کنید، متوجه می‌شوید که در چه مرحله‌ای قرار دارید. پس از این یک دقیقه، تعداد کلماتی که توانسته‌اید در آن زمان تایپ کنید، تعداد کلمات صحیح و غلط تایپ شده و وضعیت کلی شما نسبت به باقی کاربران به صورت یک درصد مشخص می‌شود.

سرعت تایپ

تایپ کردن سریع نیاز به تمرین دارد. به همین خاطر اگر می‌خواهید امتیاز خود را بهتر کنید، باید هر روز این آزمایش که تنها یک دقیقه از وقت شما را می‌گیرد را انجام دهید تا در نهایت هر روز به نتایج بهتر و بهتری دست یابید. اگر به مرحله‌ای رسیدید که توانستید با امتیاز تایپ سریع خود بقیه را شگفت زده کنید، لینکی مخصوص اشتراک گذاری نتایج شما وجود دارد.

سرعت تایپ
سرعت تایپ

علاوه بر آزمایش سرعت تایپ، وب‌سایت https://10fastfingers.com/ از بخش‌های دیگری مسابقه‌های تایپ سریع و تمرین‌های بدون محدودیت زمانی نیز برخوردار است. اگر در تایپ کیبورد فیزیکی کامپیوتر خود به نتایج خوبی رسیدید، می‌توانید اپلیکیشن موبایل این وب‌‌سایت‌ را هم امتحان کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://10fastfingers.com/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات