وبگرد: با Lumosity مهارت های ذهن خود را پرورش دهید

شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بازی‌های فکری در حالی که نورون‌های مغز شما را تحریک می‌کنند، بساط سرگرم شدنتان را هم فراهم می‌کنند، از سوی دیگر جذاب‌ترین و البته مفید‌ترین بازی‌ها به حساب می‌‌آیند. lumosity وب‌سایتی فوق‌العاده برای پرورش ذهن و تمرکز با انجام بازی‌های جذاب فکری است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در اولین تجربه‌ی بازی‌های این وب‌سایت سوالی که در ذهن شما نقش می‌بندد، این موضوع است که واقعا چه کسانی توانسته‌اند چنین ایده‌های جذاب و چالش برانگیزی را به شکل بازی دربیاورند و ذهن ما را قلقک دهند. lumosity با افتخار می‌گوید که بازی‌های فکری که با هدف پرورش ذهن و تمرکز در این وب‌سایت وجود دارد توسط جمعی از دانشمندان و طراحان بازی ساخته شده است.

lumosity

با ثبت نام در این وب‌سایت و فشردن دکمه «شروع» از شما سوال می‌شود که دوست دارید چه نوع مهارت‌هایی از مغز خود را بهبود دهید. با انتخاب هر کدام از انواع مهارت‌ها، یک برنامه چندماهه برای شما چیده می‌شود که با مراجعه روزانه به وب‌سایت و انجام بازی‌هایی که بیشتر از ۱۰ یا ۱۵ دقیقه طول نمی‌کشد در مدت زمانی کوتاه می‌توانید بخش مورد نظر از مغز خود را پرورش دهید.

lumosity

تمرین‌هایی که به صورت روزانه برای شما در نظر گرفته می‌شوند به صورت مرحله به مرحله سخت‌تر خواهند شد تا همچنان حل آن‌ها برای شما چالش ایجاد کند و از طرفی قادر به بازی‌های جذاب‌تر و فکری‌تر شوید. در واقع، بازی‌ها با مرحله‌ی مهارت شما همگام می‌شوند تا همیشه چالش برانگیز باشند.

lumosity

با حل هر بازی می‌توانید امتیاز آن را بدست آورید و به صورت هفتگی و ماهانه نیز بهترین و بدترین عملکرد‌های روزانه خود را مشاهده کنید.

وب‌سایت lumosity مدعی است در صورت انجام مداوم تمرین‌ها و پیگیری آن به صورت منظم، مهارت دلخواه شما به صورت کاملاً واقعی و علمی با این بازی‌های هدف‌دار، بدون اینکه زحمت خاصی دیگری بکشید، تا 85 درصد بهبود پیدا خواهد کرد. البته همانطور که گفتیم در وب‌سایت نیز نمودار‌های پیشرفت روز به روز شما وجود دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها از روند پیشرفت خود آگاهی پیدا کنید.

lumosity

اگر دوست دارید از طریق گوشی هوشمند خود نیز از سرویس lumosity استفاده کنید، اپلیکیشن lumosity برای بسیاری از سیستم‌ عامل‌ها در دسترس است.

برای استفاده از این وبسایت به https://www.lumosity.com/de/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات