فولکس واگن از مدل جدید گلف با نام آل‌ترک رونمایی کرد

شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فولکس واگن در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶، از مدل جدید گلف با نام آل‌ترک (Alltrack) رونمایی کرده که از لحاظ ابعاد بدنه، شباهت زیادی به خودرو‌های کراس‌اوور دارد. برای آشنایی با عضو جدید خانواده‌ی گلف، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شهرت و اعتبار فولکس واگن از سپتامبر سال گذشته به شدت خدشه‌دار شده است؛ چرا که این شرکت در مورد گازهای آلاینده و مصرف سوخت موتورهای دیزلی خویش دروغ گفته بود. اما خودروی جدید گلف آل ترک از آن دسته اتومبیل‌هایی است که می‌تواند میراث گذشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌ پرافتخار این کمپانی را به آن بازگرداند.

سوبارو اوت‌بک برای بسیاری از افراد خودرویی همه‌جا رو و همه فن حریف است؛ اما ارتفاع زیاد کف خودرو تا زمین، رانندگی آن را به اتومبیل‌های کراس اوور نزدیک کرده است. برای آن دسته از خریدارانی که خواستار اتومبیلی هستند که حس رانندگی با آن بیشتر شبیه به اتومبیل‌های شهری باشد، گلف جدید می‌تواند یکی از گزینه‌های جایگزین باشد.

همانند مدل استیشن گلف، مدل جدید آل ترک هم از سیستم چهارچرخ متحرک اختصاصی فولکس واگن سود می‌برد؛ اما تغییرات این دو مدل چیزی بیش از ظاهر مشابه آنها است. به عنوان مثال مدل آل ترک افزایشی ۲.۵ سانتی متری از سطح زمین داشته و در بدنه‌ی آن از موادی استفاده شده که باعث مقاومت بیشتر و طول عمر بالاتری برای آن می‌شوند.

موتور  ۱.۸ لیتری توربو دیزل ۴ سیلندر آن که ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، از مدل استیشن گلف به عاریت گرفته شده است. در ماه‌های اول تولید برای آل ترک فقط جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دو‌کلاچه در نظر گرفته شده؛ اما مدل ۶ سرعته دستی نیز بعدا به خط تولید افزوده خواهد شد. یکی از امکانات اختصاصی این خودرو حالت رانندگی آفرود است که با کنترل اتوماتیک پدال ترمز، راندن این مدل را در سراشیبی‌های تند بسیار راحت می‌کند.

گلف آل ترک مدل ۲۰۱۷ در پاییز امسال عرضه خواهد شد؛ درست زمانی که بسیاری از مشتریان می‌خواهند قبل از بارش برف و سرمای شدید، قابلیت‌های این گلف چهارچرخ متحرک را آزمایش کنند.

فولکس واگن گلف آل ترک

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با نمایشگاه خودرو نیویورک به صفحه‌ی نمایشگاه خودرو نیویورک 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات