کرایسلر 300S مدل 2017 با پکیج اسپرت معرفی شد

جمعه ۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
کرایسلر 300S را می‌توان زیباترین مدل این خودرو نامید؛ اما از این پس سفارش پکیج اسپرت نیز برای این خودرو امکان‌پذیر خواهد بود که با این پکیج ظاهر کرایسلر 300S حتی بهتر نیز می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پکیج اسپرت کرایسلر 300S در مدل V8 به صورت استاندارد و در مدل های V6 به صورت آپشن عرضه خواهد شد. در طراحی خارجی پکیج اسپرت تغییراتی که نسبت به مدل استاندارد دیده می‌شوند شامل استفاده از جلو پنجره با ورودی هوای بزرگتر و به رنگ مشکی براق، چراغ‌های جلوی تیره رنگ و نورافکن‌های LED هستند. اسپویلر عقب و رینگ های ۲۰ اینچی جدید نیز روی این مدل دیده می‌شوند؛ البته در صورت سفارش سیستم چهار چرخ محرک، رینگ های ۱۹ اینچی روی خودرو نصب خواهد شد.

در داخل کابین، تغییرات به اندازه‌ی بیرون خودرو نیست، اما شاهد استفاده از روکش جدیدی در صندلی‌ها هستیم که قسمت مرکزی آن با جیر روکش شده و در بخش‌های کناری دارای روکش چرم است. داخل کابین هم به رنگ خاکستری است و در قطعات تزئینی نیز از رنگ مشکی پیانو استفاده شده تا در ترکیب با رنگ خاکستری، کنتراست زیبایی ایجاد کنند.

پکیج اسپرت کرایسلر 300S را در کل می‌توان زیبا و جذاب ارزیابی کرد؛ چرا که با وجود عدم استفاده از حجم‌های اغراق‌آمیز، یک مجموعه‌ی هماهنگ و قابل قبول را ارائه کرده و کرایسلر 300 بخوبی توانسته سن زیاد این خودرو را در زیر نمای اسپرت پنهان کند. به هر حال ظاهر کرایسلر 300 که از سال ۲۰۱۱ در بازار ها حضور دارد تا زمان تولید شدن نسل جدیدش نیاز به یک بهینه‌سازی ظاهری داشت.

قیمت کرایسلر 300S با پکیج اسپرت هنوز اعلام نشده است، اما سفارش آن از ماه آگوست امسال آغاز خواهد شد.

300s
300s

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با نمایشگاه خودرو نیویورک به صفحه‌ی نمایشگاه خودرو نیویورک 2016 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات