گیر اس 2 سامسونگ با آیفون سازگار شد

جمعه ۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند گیر اس ۲ سامسونگ یکی از بهترین نمونه‌های تولید شده تاکنون است. یکی از مشکلات این ساعت جذاب، سازگار نشدن با گوشی‌های آیفون بود که از این پس دیگر چنین مشکلی وجود نخواهد داشت.
تبلیغات

تا امروز ساعت‌های هوشمند زیادی از سوی کمپانی‌های مختلف وارد بازار شده است. گیر اس ۲ سامسونگ که در دو مدل کلاسیک و اسپورت تولید شده، یکی از بهترین و جذاب‌ترین نمونه‌هایی است که تا کنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. این ساعت هوشمند به لطف حلقه‌ی چرخان دور نمایشگر از یک طراحی خلاقانه و کاربردی بهره می‌‌برد. باوجود تمام امتیازات این ساعت، گیر اس ۲ امکان سازگاری با گوشی‌های آیفون را نداشت. اما همان‌طور که انتظار می‌رفت این مشکل برطرف شده است.

از روز گذشته اپراتور ورایزن وایرلس با انتشار بروزرسانی نرم‌افزاری برای هر دو مدل اسپورت و کلاسیک گیر اس ۲ که تحت عنوان نسخه‌ی R730VVRU1BPC1 منتشر شده، امکان سازگاری گوشی‌های آیفون با این ساعت را فراهم کرده است. برای جفت شدن آیفون با ساعت گیر اس ۲، باید گوشی شما به iOS 8.4 یا بالاتر مجهز باشد.

اما شاید این سوال ذهن شما را مشغول کند که اساسا چرا باید کاربران اپل ساعت گیر اس ۲ سامسونگ را به اپل‌واچ ترجیح دهند؟ با اینکه پاسخ این سوال می‌تواند کاملا یک موضوع شخصی و متکی بر علایق یا نیازهای فرد باشد، ولی بی‌تردید نمی‌توان از قابلیت‌های جذاب و قیمت رقابتی ساعت سامسونگ به سادگی عبور کرد. به نظر می‌رسد کاربران اپل، گیر اس ۲ را بهترین جایگزین اپل‌واچ می‌دانند.

نمایشگر گرد، عمر باتری بهتر و حلقه‌ی چرخان دور صفحه نمایش در کنار قیمت مناسب از جمله مواردی است که حتی کاربران اپل را به خرید گیر اس ۲ سامسونگ ترغیب می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ در دو مدل اسپورت و کلاسیک وارد بازار شده که نسخه‌ی کلاسیک طراحی زیباتری دارد و به راحتی می‌توانید بندهای آن را تعویض کنید. به نظر می‌رسد این بروزرسانی به زودی برای دیگر کاربران نیز عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات